wtorek, 17 stycznia 2023

Pocztówka z niebem

 Zdjęcie sprzed ponad tygodnia, ale wczoraj też było takie niebo. 


Basia pisząca bloga 5 pór roku uświadomiła mi (pośrednio), że w najbliższą sobotę mija 10 lat mojego blogowania. 😅☺️🤨🤓

W sumie trudno uwierzyć.

Jeżeli ktoś chciałby z tej okazji otrzymać upominek - zakładkę, zawieszkę, dyndadełko, proszę dać znać w komentarzu. Można wybrać kolorystykę czy inne szczegóły. Może być to haft, może też to być decoupage, wedle życzenia. Będzie mi miło, gdy coś wybierzecie.  :)

22 komentarze:

  1. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu i życzę kolejnych wspólnych lat w wirtualnej rzeczywiści. Twoje zakładki są przepiękne bez względu na technikę wykonania. Chętnie przygarnęłabym wyszywaną w tak często u Ciebie spotykanych niebieskościach.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie :). To będzie zatem pierwsza, którą zacznę robić.
      Miło mi ogromnie.

      Usuń
  2. Gratulacje. Dobrze, że nie wszyscy prowadzący blogi uciekli na instagram. Marzy mi się zakładka dekupażowa w romantyczne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie. Będę szukać romantycznych kwiatków.

      Usuń
  3. Gratuluję dekady! Lubię tu zaglądać i podglądać rozmaite cudeńka. Gdyby była możliwość otrzymania małej zawieszki w fioletach, może piękne fioletowe krokusy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Agajko droga, gratuluję 10 rocznicy!!! Ja również przygarnęłabym zakładkę lub dyndadełko kolorowe. Kocham Twoje niteczki! I będę szcześliwa, gdy jakaś barwna plątaninka do mnie przyleci. A jeżeli będzie miała wyhaftowane słowo JEZUS będę szczęśliwa do kwadratu:)))
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała rocznica. :)
    Życzę Ci przyjemności z dalszego blogowania i mnóstwo czasu oraz zdrowia do zajmowania się swoim hobby. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej. O tak, czasu... 😉

      Usuń
  6. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę udanych lat w blogosferze, aktywnych obserwatorów oraz dużo weny. Ja niedawno dostałam wiele śliczności od Ciebie, dam szansę innym. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok Agato super rocznica się szykuje 😀 ja co prawda mam już dwie ale chętnie przygarnę Twoja zakładkę, w niebieskościach i podaruje braciszkowi na imieniny 😉 a co jak mogę to chętnie chętnie 😉😘😉 no i Kochana twórczych kolejnych pięknych lat życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzenia złożyłam już pod następnym wpisem, a potem zaczęłam kręcić się trochę po blogu i wpadła mi w oko zakładka z labiryntem i słowem JEZUS. Jakby się taka znalazła i zechciała zamieszkać w Błękitnym Zamku, to zostanie przyjęta z wszelkimi należnymi honorami. Kolorystyka dowolna. Pozdrawiam serdecznie :)
    PS Zakładka z klawiaturą jest zawsze pod ręką, a używam jej przede wszystkim do lektur muzycznych i myślę ciepło o Ofiarodawczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Olu, będzie :). Od poniedziałku zaczynam po kolei :).

      Usuń
  9. Sto lat w blogowaniu!!!
    O ja się zgłaszam po haftowaną zakładkę.....bo tę co dostałam jest ciągle w użyciu i nie wiem ile jeszcze wytrzyma mojego intensywnego czytania 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam dużo upominków od Ciebie i bardzo się cieszę, ale kiedyś, kiedyś ( jak Natalia nauczy się czytać) poproszę o zakładkę z jej imieniem. Ale się cieszę Twoimi latami i bardzo gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. 💗 to trzeba będzie zrobić z wyprzedzeniem ☺️👋

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.