czwartek, 5 stycznia 2023

Z wielu niebieskich

 Widzę, że mam sporo zaległości w pokazywaniu zakładek. No ale nie da się wszystkiego zrobić :)

Jakoś ostatnio dominują u mnie czerwienie i oranże albo błękity i fiolety. I wynika to często z tego jakie nici mam pod ręką albo jakie zabrałam na wyjazd. Nie z żadnej głębszej filozofii.

Zatem jedna z wielu niebieskich zakładek. Pozuje na tle uroczej serwetki, prezentu od mojej nieocenionej Szwagierki, która parę lat temu na nowo odkryła zamiłowanie do szydełka i tworzy rozmaite cudeńka.

 Do tej serwetki mam jeszcze komplet podkładek :).

Pozdrawiam wietrznie ;)

A ponieważ jutro pewnie nie będę miała okazji pisać, zostawiam (chyba już tradycyjnie) angielską kolędę o Trzech Królach. Jedną z moich trzech ulubionych kolęd inspirowanych przez opowieść o tych tajemniczych wędrowcach (pozostałe to oczywiście "Mędrcy świata" i "Jezusa narodzonego" )




16 komentarzy:

  1. Znów piękne przedstawienie zimowego zmierzchu. I tło także zacne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to znaczy, że tu się ujawnia moja tęsknota za spokojnymi wieczorami :).
      Tło zacne, fakt. :).

      Usuń
  2. Prześliczna zakładka, w rzeczywistości są piękniejsze niż na zdjęciach. Twoja Szwagierka też jest bardzo utalentowana. Pozdrawiam obie Panie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję. Czasem trudno jest zrobić zdjęcie.

      Usuń
  3. Przepiękna zakładka i urocza serwetka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo znajomo wygląda ta zakładka. piękna jest. Super masz do sposób na ich wyszywanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.