wtorek, 19 grudnia 2023

Choinka z latarni morskiej

 Zrobiłam świąteczne kartki. Jest kilka osób, do których wysyłam jeszcze kartki jak zdołam. W wielu wypadkach przeszłam na maile i telefony. No a w tym roku ileś kartek wypisałyśmy wspólnie z Mamą. Fajny patent.

Bardzo przepraszam, że nie wyślę tylu kartek co kiedyś...

A kartki były takie. 


Właściwie dopiero teraz widzę jak kiepskie to zdjęcie wyszło. Np. "biała" choinka wcale nie jest biała i ma na sobie złote bombki...

Niemniej jak popatrzyłam na ten zestaw, niemal złapałam się za głowę. Toż na dwóch kartkach są tu bardzo porządne latarnie morskie. 🤣😮⚓🧭

Wydaje mi się, że skutecznie przerobiłam je na choinki... Choc jest ten łut niepewności...


Ale jak latarnie, to i morze, nad które tym razem dotarłam na chwilę resetu.



8 komentarzy:

  1. Świetne prace. Latarni nie widać, za to morze ekstra;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latarnia na kartkach 🤭🤣.
      Dziękuję za dobre słowo.

      Usuń
  2. Świetne te latarnie. Od razu miałam skojarzenie z książką "Tatuś muminka i morze". A prawdziwego morza zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne skojarzenie.
      Na morze było mało czasu. Ale było. Na szczęście.

      Usuń
  3. W sumie jakoś fajne skojarzenie - ŚWIATŁO WSKAZUJĄCE DROGĘ ;D
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, wesołe i kolorowe 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.