piątek, 15 grudnia 2023

Wieńce

 Zdaje się, że co roku (prawie co roku?) pokazuję tu wieniec adwentowy. Tradycja stawiania wieńca w mojej młodości nie była u nas popularna (u mnie w domu nie było nigdy), ale podoba mi się, no i bardzo lubię światło świec.

Przy czym w kwestii wieńca nie jestem szczególnie konserwatywna, od kolorów świec ważniejsza jest liczba, a sam "wieniec" czasem się prostuje.

W tym roku jednak jest na okrągło. :) 

Ale oczywiście nadal nietypowo. Przyczyna banalna: zapomniałam zabrać na czas od Córki gałązki, ale nam się tak podoba.


To coś zaskakującego pośrodku to szopka czekająca na otwarcie w noc wigilijną.


A czemu w tytule jest liczba mnoga? Bo w tym tygodniu dostałam uroczy świąteczny upominek od tej z nas, która ma najtrudniejszego nicka :)

Super upominek, prawda?


I oba razem. ( Jeszcze myślę nad dobrym miejscem dla małego 😉




10 komentarzy:

  1. A co jest takiego trudnego w moim nicku hmmm? :))) Wianuszek był robiony z myślą o naklejeniu go na drzwi wokół wizjerka, ale wolność mamy całkowitą, pszePani. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz. Nie było instrukcji obsługi. To jest pomysł. Też widzę go w pionie.

      Kolejność literek. :D :D :D
      Właśnie czytałam, że w Starbucksie bywają problemy z zapisaniem imienia Miriam (nie tylko w USA). Chciałabym zobaczyć jak by zapisali Twojego nicka :D

      Usuń
    2. Myślę, że akurat w USA by spokojnie zapisali poprawnie.

      Usuń
    3. Myślisz? Jak nie potrzafią Miriam napisać?

      Usuń
    4. Myślę. Mo Miriam to nie wiadomo czy nie Myriam albo Myryam albo coś takiego, a u mnie same anglosaskie głoskowe zbitki...

      Usuń
    5. No, ja mam mimo wszystko wątpliwości :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie się prezentuje ten wieniec. Ja w tym roku poszłam po najmniejszej linii oporu i trochę żałuję. No, ale że czas był ogólnie trudny, to nawet wewnętrzny krytyk się zamknął ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podoba, że jest inaczej.
      Mam nadzieję, że ten trudny czas się w końcu skończy.

      Usuń
  3. Uff! Udało mi się przechytrzyć blogera i zamieścić komentarz!
    Ale ad rem: wieniec jest prosty, skromny i najważniejsze, że z naturalnych materiałów!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.