wtorek, 12 grudnia 2023

Recykling małego segregatora


Zaczęło się od porządków na półkach z płytami i kasetami (kasety, tak z 99% zbioru, opuściły półki).  Zastanawiałam się nawet nad popakowaniem płyt tematycznie w gustowne skrzyneczki (skrzyneczki okazały się niewymiarowe). Ostatecznie zrobiłam z ładnego białego kartonu dwa mini segregatorki na płyty adwentowo-bożonarodzeniowe i pasyjno-wielkopostne.

A potem (albo i w trakcie porządków?) wygrzebałam w gabinecie męża stary ikeowski segregatorek. Nie ma już takich w sprzedaży niestety. Kiedyś dawno potraktowałam go olejem, pamiętam. Teraz wyszorowałam, pomalowałam na biało i ozdobiłam serwetką w kwiaty w tonacji z grubsza śliwkowej. 

Okazało się, że jakoś to oryginalne tło i farba plus serwetka dają kolor tła bardziej ecru czy nawet żółtawy niż biały, ale jest ładnie. Segregatorek w tym pośrednim wymiarze (na zdjęciach to jest głębokość) ma ok 13 cm. Przydałby mi się jeszcze tak samo nieduży, tylko węższy, no ale może kiedyś taki spotkam :).



A te zrobione przeze mnie segregatorki na płyty wyglądają z grubsza tak:






12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wygląda. Te motywy peoniowo-różane są bardzo dekoracyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem bardzo wdzięczna przyjaciółce, która dala mi resztę tych serwetek. Ciekawa jestem jak to pudełko będzie się starzeć.

      Usuń
  2. Świetnie to wygląda, motywy kwiatowe zawsze przykuwają mój wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Uczciwie będzie przyznać, że ten wygląd to zasługa wzoru serwetki, który jest w zasadzie samograjem. Mój wkład to dobór wzoru i w miarę staranne wykonanie...

      Usuń
  3. Piękny segregator. Zawsze to porządek większy trzymać w nim płyty. Fajna serwetka, taką energiczna;)) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ten recyklingowany to na papiery ostatecznie :). Serwetka rzeczywiście fajna.

      Usuń
  4. Śliczny segregator. Nie ma jak recykling. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To bardzo miło miec cos nowego w taki sposób.

      Usuń
  5. Ale mnie zachęciłaś. U mnie pudla na przydasie takie nijakie. Po świętach może nabiorą wyrazistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to się ogromnie cieszę. To radość robić i potem radość patrzeć :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.