niedziela, 31 grudnia 2023

Bliźniaczki przed Sylwestrem

 Postanowiłam zakończyć rok na blogu dekupażem m. im. dlatego, że nie muszę w tym celu otwierać komputera, a to na komputerze zebrane są zdjęcia zakładek.

Zatem, proszę Państwa, dwie nieduże, wczoraj skończone, tacki bliźniaczki. 

Dawno dawno temu zrobiłam tackę w tym kształcie i jakoś potem mi nie podchodziły, jak to się mówi. Aż do niedawna.

Te tacki nie są duże, 17 x 27 cm. Na dwa kubki, kubek i talerzyk z ciasteczkami lub plik kartek A5 i ciut większych 🙂.


Wybrałam serwetki w kwiaty. Te ciemne kwiaty ostatnio skradły mi serce, ale staram sie oszczędzić je jeszcze na planowany segregator na biurko. Te różowe róże juz wykorzystywałam i jeszcze będę, bo są bardzo wdzięczne.



Jeszcze nie wiem jakie będzie ostateczne przeznaczenie tych tacek. Na razie po prostu się nimi cieszę.



Niech Nowy Rok będzie dla Was czasem dobrym i dobrze wykorzystanym. 

12 komentarzy:

  1. Piękny. Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Twoich bliskich! 🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Agajko.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Chociaż w pierwszej chwili myślałam, że powiększyła Wam się rodzina :). Dziękuję Agatko za życzenia. I ja Ci życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w tym nowym, 2024 roku. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he. Pierwszy tytuł jaki mi przyszedł do głowy byl bardziej mylący.
      Samego dobra.

      Usuń
  4. Bardzo piękne - balowo-sylwestrowe. Wiele radości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. I niech tak zostanie, ciesz się nimi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są, faktycznie ta serwetka z piwoniami i hortensjami bardzo ciekawa 😀 twórczego Nowego Roku Agato !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.