niedziela, 17 grudnia 2023

Znowu niebieska

 Ale od razu mówię, że nie taka niebieska-niebieska, tylko w tonacji bliższej temu co za oknem - tak mi się wydaje. Nie pochmurna i szarobura, ale jednak niebieska z zimowym filtrem.


 Chciałam zrobić zakładkę bez osobnego brzegu i zrobiłam. I teraz jak patrzę na nią, to wydaje mi się niezupełnie wykończona 😂. Ale za to przywodzi na myśl sanki i śnieżne górki - których oczywiście w tym momencie u nas nie ma.


P.S.

I taka - też w pewnym sensie śnieżna - prośba. Gdybyście znali kogoś kto chce/może jeszcze komuś pomóc niewielką kwotą w najbliższych dniach, to proszę o dołożenie do zbiórki na swetry i kurtki dla dzieci w Pakistanie, w prowincji Pendżab. Znajomy pracuje w fundacji, która tę pomoc rozdzieli - głównie wśród rodzin chrześcijańskich, których sytuacja tam jest szczególnie niełatwa. Potrzeba jeszcze na ten moment nieco ponad 2 tys zł.

Tędy proszę po więcej szczegółów -> https://wspieram.oaza.pl/campaigns/pakistan/ I oczywiście z góry dziękuję.



14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak. No niestety Świeta zapowiadają się niezimowe.

      Usuń
  2. Wszystkie Twoje plątane niteczki na zakładkach są piękne. Ta mnie również zachwyca kolorystyką. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty umiesz mnie zawsze zmotywowac i dodac ducha! Ucałowania.

      Usuń
  3. A dla mnie to ona jest taka komfortowa, jak znoszone, nieco wytarte, ale szalenie wygodne dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest super skojarzenie. Choc ja sama nie mam akurat dżinsów, ale czuję to bardzo :).

      Usuń
  4. Ciekawy wzór. Kiedy na niego patrzę, to na myśl przychodzi mi nartostrada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory lodowca, a czerwone niteczki, to kijki oznaczające głębokość pokrywy śnieżnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, chciałabym kiedyś zobaczyć z bliska lodowce.

      Usuń
  6. Mi ta zakładka kojarzy się z kawałkiem dżinsu. Superowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba, jak spodnie, albo sweter znoszony 😀 a ja takie baaaardzo lubię 😉

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.