czwartek, 7 grudnia 2023

Na mini kiermasz

 Znajome dziewczyny juz drugi raz wymyśliły "Dekupaż misyjny". Zrobienie różnych gadżetów, które mogą być fantem za ofiarę na konkretne cele i nauczenie sie podstaw techniki. Tłumów nie było, ale było sympatycznie.

A ja potem zabrałam się za lakierowanie i.... dorabianie tych fantów - głównie zawieszek.

I teraz jest na bogato


I troche zbliżeń.

Prawie wszystkie zawieszki (jeszcze dwie są na biurku niegotowe)


Okragłe. Te drobne kwiatki to wdzięczny liliowoniebieski wzór.


Kwiatki. Jeszcze dwa są.


Podstawki pod telefon.


Słoiczki. Te z białymi zakrętkami zrobiłam ja.


Klocki-przyciski do papieru. Dość ciężkie. Te w kwiatki zrobiłam ja.


I jeszcze stadko aniołków. W większości na małych drewnianych spinaczach. Poza jednym wszystkie "moje".


I teraz się zastanawiam czy ktoś się tym zainteresuje. (Mamy jeszcze pare innych rzeczy poza tymi).


8 komentarzy:

  1. Ale się napracowałaś. Podoba mi się Wszystko, jednak moją uwagę najbardziej przyciągają stojaczki na telefon. Kiedyś widziałam Chyba u Ciebie takiego słonika i się zastanawiałam do czego by mógł służyć? A tu proszę, mam odpowiedź. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko ja zrobiłam. Tak, te podstawki sa bardzo wdzięczne. Mialam takiego słonika ale najpierw też nie wiedziałam do czego służy.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak. Mam nadzieję, że pójdzie w świat.
      A ja zrobiłam kolejne, już na własny użytek.

      Usuń
  3. Alez cudowności:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy. Mam nadzieję, że przyczyniły się do powodzenia całej akcji :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.