wtorek, 5 grudnia 2023

Nieco inne kolory

 Dałam taki tytuł, bo zakładka ta, w warstwie kolorystycznej, była dla mnie samej pewnym zaskoczeniem. Jakoś takie akurat bladości (ładniej brzmi: pastele)  nie zawsze do mnie przemawiają, a tu okazało się, że w połączeniu z ciemnym brzegiem wyszło elegancko.

Rzadko robię zdjęcia na różnych etapach pracy nad zakładką, a może powinnam, bo widać wtedy jak się zmienia i nabiera charakteru. I jak inaczej się czasem zapowiada....

Liczy się bowiem nie tylko wynik końcowy i frajda z rozdawania. Sam proces tworzenia jest radością :).


6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten zestaw kolorów - blade zielenie i ramka z charakterem. A "nastrojem" przypomina materiał na letnią sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastrojem tak - nawet mam w jedną z wzorem w podobnych kolorach ;)

      Usuń
  2. Zakładka skojarzyła mi się z przygotowaniami do świąt - błękit nieba, biel śniegu, zielona choinka, ciepłe żółte światełka i czerwone ozdoby. Serdeczności Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, chętnie bym zobaczyła jak powstaje taka zakładka. Bardzo ciekawa technika wykonania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już było o tym. Jest po prawej (w komputerze) etykieta "od kuchni", to tam. Zaraz sama z ciekawości zajrzę ;).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.