piątek, 1 lutego 2013

C.D.

No, to jest najprostszy tytuł. Nadal historyczna część wykonanych prac...
Najpierw taki zestaw, nie do końca wykonany w czasie robienia zdjęcia. Pamiętam, że haftowałam te zakładki w Zakopanem, w ramach przerw w chodzeniu po górach. To musiało być chyba  lato 2011. Wymyśliły mi się wtedy takie zakładki witrażowe i pierwszy (i na razie ostatni) raz powstały egzemplarze białe.warto by wrócić kiedyś do tego pomysłu.


Kolejny zestaw jest bardziej tradycyjny. Na drugiej zakładce od góry wyszło coś  co nieodmiennie kojarzy mi się z chrząszczem jelonkiem - choć oczywiście nie o chrząszcza mi chodziło :)


Tu zestaw podobny, za to z labiryntem. Na zakładce pierwszej z prawej kolorowe paski miały się przewijać i plątać, pojawiać i znikać. No i wyszło tak pstrokato, ale zabawa była przednia.


A czwarte z dziś wstawianych zdjęć to dwie z moich ulubionych zakładek - obie znalazły bardzo szacowne właścicielki. Zestaw nici w różnych odcieniach szarozielonego czy szaroniebieskiego koloru nie mógł w zasadzie znaleźć innego wyrazu...

Najpierw powstała ta zakładka dolna, jeszcze niedoskonała, (ta niepotrzebna w sumie zielona górka), ale za to z nawiązaniem biblijnym (z wysoka Wschodzące Słońca - tak mi się skojarzyło). A te drugie góry znalazły właścicielkę dopiero latem 2012 - za to z ogromnym entuzjazmem zostały przyjęte. A mnie zostały tylko zdjęcia - i tęsknota, żeby znowu pojechać w Tatry. A to jeszcze nieprędko.

5 komentarzy:

  1. Ciekawe, czy latem 2011 nie minęłyśmy się gdzieś na szlaku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sierpniu? Jak najbardziej możliwe. Od bodajże 2004 bywamy co roku :)

      Usuń
    2. Ha! W 2011 roku dokładnie w sierpniu. W drugiej połowie, od 14-go... ale tylko 6 dni. Choć dobre i to :)

      Usuń
  2. Ja tylko muszę trochę pogrzebać i zdaje się, że będę mogła dokładne trasy podać :) W tym roku to będzie po 25 VIII raczej za to z zahaczeniem o wrzesień!!! Już się cieszę! Po 16 latach wreszcie kawałek września w Tatrach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ inne te zakładki Agato od teraźniejszych, tez bardzo ciekawe, kojarzą mi sie z plemieniem murzynów, och barwnym stylem ubierania.... Tez sa niezwykle i ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.