wtorek, 26 marca 2013

Na TEN tydzień

 TEN jedyny i wyjątkowy tydzień. I zakładka, pierwsza z nowej serii według pomysłu eNNki. Inny cytat chyba nie mógłby się pojawić na Pierwszej Zakładce z Cytatem.


Słowa chyba najwłaściwsze na ten czas.

I tak sobie pomyślałam, że gdyby ktoś z zaglądających tu chciał mieć zakładkę z cytatem (wedle uznania, można zamówić gamę kolorystyczną, wzór będzie unikalny i taki jaki mi przyjdzie do głowy :) ) to ja taką zrobię i wyślę. Howgh. :)

A na deser link do posłuchania. Zapewniam, że warto.
I już zmykam spać. Wyprasowałam wszystko, co miałam (dziś) wyprasować. Do miłego!

PS. To drugi historyczny Wielki Wtorek w moim życiu. Dziś historyczny bo inauguracja nowej serii. A ten pierwszy, 19 lat temu, to był Naprawdę Historyczny - prosto z wieczornych rekolekcji pojechaliśmy urodzić naszą drugą Córę :) (nie, dziś nie ma urodzin).
:)

6 komentarzy:

  1. Piękny fragment na inaugurację :)
    Gratulacje z okazji narodzin Córki!
    (czyli... urodziny ma może dziś?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie dziś, w Wielki Piątek :)

      Usuń
    2. O! Nasza Niesforka też ma urodziny w Wielki Piątek :) ale urodziła się w sobotę i wtedy już było po świetach

      oraz witam :)
      i bardzo mi się podobają takie zakładki z cytatem
      pozdrawiam

      Usuń
    3. Cieszę się, ze się podobają. Propozycja z wpisu otwarta :) I pozdrowienia dla wczorajszej Jubilatki :)

      Usuń
  2. Fragment i piękny i trafiony :-)
    A Córa już duuuża ;-)
    Wszystkiego dobrego na Święta!

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój ulubiony cytat z Biblii.
    Błogosławionych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.