piątek, 1 marca 2013

Zielono i śliwkowo

Słonko wyszło i od razu bardziej chce się żyć. Nawet zabrałam się do wiosennych porządków.
A ta zielono-żółta zakładka powstała tak gdzieś miesiąc temu. Jako zapowiedź wiosny:


Tak naprawdę to jest bardziej jaskrawa niż na (przynajmniej moim) monitorze. A kolory  przechodzą jeden w drugi nieco bardziej płynnie.

Śliwkowo zaś jest tak oto (dwa zdjęcia bo szukałam dobrego tła):



I też przechodzenie kolorów jest bardziej płynne czy stonowane.
Do wyhaftowania jednej z tych zakładek musiałam dokupić nici i udało mi się dobrać identyczny kolor na oko. Tak, wiem, że te nici mają numery, ale jakoś zawsze w końcu znikają mi te papierki z numerem...

A na koniec zakładka, która na razie jest kolejną ulubioną (moją ulubioną). Niestety nie wiem co mogłabym zrobić, aby zdjęcie w pełni oddało jej urok..



Ten kolor lila z odcieniami żółtego, takimi pastelowymi, wygląda bardzo ładnie. I naprawdę nie pomarańczowo... A jasny żółty delikatnie przechodzi w ciemniejszy...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.