poniedziałek, 4 marca 2013

Motyl po raz drugi i pierwszy

Po raz drugi dokładnie, bo poza uroczym (trzeba wierzyć mi na słowo) motylem z okresu pomaturalnego nie wyhaftowałam jeszcze innego, a po raz pierwszy, bo pierwszy raz na zakładce.
Nie, nie jest dokładnie taki jak chciałam, ale trudno. Jedna z moich córek pozwoliła sobie nawet na skojarzenie "robal na kwiatku" (sic! :P) ale grzecznie się wycofała z robala i przyznała, że motylek jest wiosenny. A za oknem pełnia słońca, od razu humor lepszy. Maturzystka inauguruje dziś sezon rolkowy, mam nadzieje, że radykalne przewietrzenie przyda się szarym komórkom. A mnie zaczyna jeszcze bardziej ciągnąć do wiosennych porządków...



Widać, że słonko przygrzewa... Kolejne motylki (inny gatunek:) ) w drodze, ale niestety nie da się wyszywać przez cały dzień....


6 komentarzy:

  1. Jak motylek ,to wiosna tuż ,tuż tylko dlaczego tak zimno ijakaś infekcja się przyplątała.
    Agajo ,bardzo Cię zachęcam do przystąpienia do Polskiego needlepointa.Dziewczyny wszystko wspaniale tłumaczą ,schematy dostępne na blogu a w sprawia dostepu do bloga jest podany mail na blogu
    http://polskineedlepoint.blogspot.com//po prawej stronie w zakładce.
    W tym roku jest łatwa technika haftu i dowolność w doborze kolorów a radość z haftowania przeogromna.Termin ukończenia też dowolny nikt nikogo nie pogania.To jak....?????
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądałam tam już... i trochę kusi... bardzo dziękuję za zachętę :) Jednak czas, czas, czas...

      Usuń
  2. Cieszę się, że mogłam odwiedzić Twój blog. Śliczne hafty. Jesli pozwolisz, zostanę tutaj dłużej.
    Pozdrawiam ciepło, wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam zawsze serdecznie i oczywiście też pozwolę sobie na odwiedziny :)

      Usuń
  3. Piękne są Twoje zakładki, ta z motylem-robalem jest urocza. Mam sentyment do motyli, uwielbiam je haftować. Zapraszam do obejrzenia u mnie haftowanych rychelieu motyli w ramkach.
    Pozdrawiam wiosennie Małgorzata:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Agaja :-)
    Dziękuję za odwiedziny - imię Blumiś się przyjęło ;-)

    Piękne prace :-) Niestety rękodzieło nie dla mnie (dwie lewe ręce;-) za to widzę, że masz coś wspólnego z Ruchem Światło-Życie :-) Ja wiele zawdzięczam duchowości oazowej :-)

    Pozdrawiam mocno!

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.