środa, 6 marca 2013

Zielono mi

Nie, na zewnątrz jeszcze nie jest zielono, choć wyraźnie pachnie wiosna. Wczoraj widziałam duży  klucz lecących na północ gęsi. Zatem wiosna idzie i pachnie - i trudno uwierzyć mi w prognozy zapowiadające na piątek i sobotę mróz i śnieg (akurat jak musimy jechać do Warszawy).
Zapowiadane motyle skończyłam:


Zdjęcie całkiem nieźle wyszło. Ten dobór kolorów  kuzynki - gdy byłam dzieckiem i tzw. młodszą  młodzieżą - określały celnie jako "jajecznicę ze szczypiorkiem". Choć to zestawienie popularne w przyrodzie...
Jednak stwierdzam, że trochę zmęczyły mnie (psychicznie) te przyrodnicze wzorki i chyba znowu wrócę do abstrakcji :). Geometrycznych oczywiście. Choć mam też pomysł na zakładkę muzyczną - co u nas powinno być w sumie oczywistością, właściwie dziwne, że do tej pory taka jeszcze nie powstała... I że nikt się nie dopominał :).

1 komentarz:

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.