niedziela, 19 kwietnia 2015

Geometria rabatowa

Wreszcie doszłam do pokazania nowej zakładki. W tradycyjnym wykonaniu (=jednostronna). Powstała z zabawy kolorami. Do tej pory nie mogę się zdecydować, czy mi się podoba, czy też niekoniecznie.


Powinnam teraz zadać pytanie pojawiające się przy każdym prezentowaniu tej zakładki: "Czy widzisz kwiaty?" Pięć odcieni niebieskiego tworzy bardzo geometryczne kwiatki w dwóch wielkościach. No, ale można też uznać, że to po prostu zbieranina plam :)

Po intensywnym tygodniu zapowiada się kolejny, nie mniej wypełniony. Mieliśmy w piątek niespodziewane półtoragodzinne wakacje: podczas wyjazdu, uroczy lokal, miłe towarzystwo, dobre jedzenie... Nie sądziłam, że można tak się zregenerować w tak krótkim czasie... I myślę, że nie ostatni raz tam byłam.. Już tęsknię do dobrych, serdecznych ludzi. :)

12 komentarzy:

  1. Kwiatki są widoczne a jakże... piękne dzieło, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się zastanowić, to widać te kwiatki, jednak pierwsze skojarzenie miałam z szachownicą:). Według mnie jest śliczna.
    Zazdroszczę Ci tej regeneracji. Oczywiście w pozytywnym znaczeniu:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szachownica, o tym nie pomyślałam. Niestety piątek wydaje mi się już bardzo odległy. Ale wspomnienie miłe.

      Usuń
  3. Dopóki nie powiedziałaś o kwiatkach nie widziałam ich :)
    Podoba mi sie brak symetrii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewien rytm jednak jest. Kwiatki wyglądały lepiej w wyobraźni.

      Usuń
  4. Najlepsze dla zdrowia są częste i niekoniecznie długie okresy odpoczynku i relaksu. Pozwala to funkcjonować cały rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIestety czasem niekoniecznie długi jest za krótki :) Ale to jest mądra recepta.

      Usuń
  5. Nie wiem czy widzę kwiatki, ale ogromnie mi się podobają czerwone kwadraty :))) Reszta jest ciekawym tłem do nich :))) Ja tak to widzę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kwadratów się zaczęło. To bardzo ładny odcień czerwieni.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Widzę kwiatki :)
    Super , że się odprężyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Pozostaje to miłym wspomnieniem. Na ciężki tydzień :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.