środa, 22 kwietnia 2015

Będą poziomki

Zdaję sobie sprawę, że właściciele ogrodów pokiwają z politowaniem głową. Dla nich to norma, oczywistość... Dla mnie jednak, balkonowego mini-ogrodnika (i tak nazwa na wyrost), jest to wielka radość. Wczorajsze odkrycie. Suche popoziomkowe resztki badylków, ukryte w kącie za skrzynią z winobluszczem i podlane bez przekonania raz czy drugi w słoneczne dni, żyją :). Z radością odkryłam wczoraj zielone listki i zaczątki listków. Postawiłam na słoneczku zatem, podlałam, dosypałam ziemi... Dokupię jeszcze jeden krzaczek :) I mam nadzieję, że zbiory będą bardziej obfite niż w ubiegłym roku :).





Wczorajszy dzień był dla wszystkich męczący. I mnie, i mężowi źle się pracowało (choć ja narzuconą sobie normę wyrobiłam z naddatkiem). Te poziomki były jak promień słońca w pochmurny dzień :).
Czy to jest właśnie cieszenie się radościami dnia codziennego? Na przekór wszechobecnym kłótniom i pyskówkom?

10 komentarzy:

  1. I to odradzanie jest piękne. Uwielbiam patrzeć jak odradza się życie, na wsi mam mnóstwo okazji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to na pewno jeden z plusów wsi :) Ale jeszcze trzeba umieć patrzeć tak jak Ty ;).

      Usuń
  2. Lubię prace w ogrodzie właśnie za takie niespodzianki. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy poziomki znajda się na zakładkach? Czytanie książek byłoby smakowitsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze jest mieć odskocznię od codzienności... tym bardziej że z czasem robi się coraz trudniejsza... :) :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobrze, choć na moment. uściski i rośnijcie zdrowi jak te roślinki ;)

      Usuń
  5. rozumiem Twoje zachwyty nad tymi poziomeczkami. ja też uwielbiam takie własne hodowle. moje stokrotki dają mi dużo radości, mimo, że w sklepie są już duże kwitnące sadzonki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło poczytać że ktoś rozumie tak dobrze! Też miałam ochotę wysiać stokrotki... ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.