czwartek, 24 września 2015

Rozczochrane, zapisane...

Wspominałam  już tu kiedyś o Łagodnej Liście Przebojów. Zaglądam tam głównie po to, by zagłosować jak zawsze na Arete i cudne Wędrujemy.
Dziś z ciekawości, chyba ze względu na nazwę zespołu (Myśli Rozczochrane Wiatrem Zapisane - aż widać ten tytuł!), sięgnęłam po jedną z nowości.
I dałam się zauroczyć.

Niby proste i nieskomplikowane, zestaw instrumentów klasyczny, No może nietypowa przewaga dziewczyn w zespole. Ale jest w tym coś, co łapie za serce, zachęca do poszukania i posłuchania kolejnych piosenek.
Tak, posłuchałam i innych, i mam też swoje typy. Ale tu wstawiam to, co spodobało mi się pierwsze.


Odkryć nowy szlak.
Tęsknię do połonin, wędrowania. Do spokoju, a ten nieprędko nadejdzie.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I dlatego właśnie tu jest :)
      Ale zespół już, jak podają na stronie, nie istnieje (z powodów zyciowych).

      Usuń
  2. piękne!
    ja też tęsknię za górami... juz teraz przy życiu trzyma mnie i męża myśl, że już w czerwcu wyruszymy... byle do czerwca więc .... :)
    :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to chyba jeszcze trochę dłużej będę czekać. Chyba, że jakieś szaleństwo przyjdzie nam do glowy :)
      :*******

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.