sobota, 13 stycznia 2018

Ciągle zaległości :)

Ciągle nadrabiam zaległości w pokazywaniu prac (ale też i ciągle coś tam dłubię). Tym razem maleńkie maleństwo, mini zawieszka nadająca się pewnie głównie do powieszenia przy pendrivie. Wykonana lubianą przede mnie metodą kocykową, czyli przeplataniem nitek, które tworzą oczywiście krzyżyki, ale nieco inaczej niż tradycyjnie. To świetny sposób na szybkie wykonanie zawieszki, która jest dość cienka, ale też i jednakowa po obu stronach. Trudno jednak o konkretny wzór, więc zwykle powstaje jakiś melaż kolorów.


Ta zawieszka poleciała za Morze Bałtyckie, do Finlandii, w pewnym sensie na przeprosiny. Bardzo starałam się w tym roku wysłać życzenia świąteczne na tyle wcześnie, by wszędzie dostarły na czas, ale okazało się, że mam stary adres znajomej i list z Finlandii wrócił do mnie. Poleciał zatem już po świętach po raz drugi, wzbogacony o zawieszkę :). Finlandia jest krainą jezior, wiec te kolory na pewno pasują do krajobrazu :).

Na kalendarzu, który mój Mąż powiesił w naszym pokoju, na styczniowej karcie widnieje  hasło "Świat jest zbyt wielki, żeby przebywać w jednym miejscu".  Co prawda tam tłem są pięknie ośnieżone i bardzo wysokie góry, ale... do Finlandii chciałabym jeszcze kiedyś pojechać/popłynąć/polecieć... (i nie tylko tam).

14 komentarzy:

  1. Fabulous! Happy New Year, Agaja. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  2. It's so beautiful!! I love the colors!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widzę ośnieżone różem ;) góry jak na Waszym kalendarzu:) Mało tego w pierwszym planie jezioro ;)
    Twoje prace są fascynującym ćwiczeniem dla wyobraźni ;) Zawsze i każda jedna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, zawstydzasz mnie ale i zachwycasz tą opinią! Dzękuję serdecznie!

      Góry mówisz...

      Usuń
  4. Śliczna zawieszka,każda kolejna inna,każda ma w sobie to coś:)
    Serdeczności zostawiam Agajo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, serdeczności gorąco odwzajemniam.
      Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  5. Kolory rzeczywiście pasują do Finlandii. Prześliczny ten błękit jeziora :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.