piątek, 26 stycznia 2018

Kartka z zielnika

Ta zakładka rodziła się dość długo, trochę zmieniałam koncepcję i kolory podczas pracy. Zależało mi bardzo, żeby odpowiadala Osobie, dla której powstała, a jednocześnie chciałam zrobić coś nowego.

I chyba wyszło to coś nowego.



Zakładka przypomina mi kartę ze starego zielnika. Lekko pożółkłą albo w kolorze kości słoniowej, z tajemniczymi rysunkami niezwykłych roślin :). Nie wszystko widać na fotografii.
Może przez tę rozbieloną kość słoniową zakładka ta wydaje mi się bardzo zimowa ;)

Do kompletu powstała zawieszka powtarzająca monogram z zakładki, ale poza tym już mniej efemeryczna, bardziej energiczna i kolorowa.
 

Niech się dobrze używa.

10 komentarzy:

  1. Te z inicjałami są fantastyczne- takie osobiste!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo je lubię. Mam ochotę uzbierać cały alfabet ;). Sporo już niby było....

      Usuń
    2. Też tak właśnie pomyślałam - o takich bardziej osobistych :D Śliczne :D

      Usuń
    3. Dzięki. Jak ja lubię jak mnie (tzn. moje prace) chwalicie :)

      Usuń
  2. Agaju, odpowiada jak najbardziej osobie, do której trafiły te skarby i są w codziennym użyciu. Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. So beautiful!! Love the colors!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.