czwartek, 11 stycznia 2018

A dzisiaj dwie

Tak jak w tytule, pokażę dzisiaj dwie zakładki. Podobnych zrobiłam wiele przed wakacjami, potem za nimi zatęskniłam, potrzebowałam, komuś obiecałam..

Ten sam motyw a kolory zupełnie inne. Pierwsza w delikatnych prawie pastelach. Podoba mi się to optymistyczne zestawienie kolorów, takie delikatne i lekkie. Miałam tu przygodę z tasiemką do zawieszenia - zwykle tasiemkę mocuje na etapie haftowania do każdej z obu części zawieszki. Przy okazji są ze sobą połączone i mają mniejszą szansę na zgubienie się. Tym razem robilam podobnie, ale w któryms momencie okazało sie że wybrałam... złe rogi. Nie udałoby się  połączyć dwóch końców wstążki obok siebie. Zastanawiałam się. czy tego tak nie zostawić, ale jednak w ruch poszły nożyczki.. I jest tradycyjnie ;)


 Druga zawieszka jest w ciemnej tonacji i wygląda przez to zupełnie inaczej. jest też odrobinę mniejsza. Tył (tu to co po prawej czyli R) jest niby uporządkowany, ale to tylko pozór, kolory zmieniają się bez logiki. Lubię takie abstrakcje, bo wówczas - jak już nieraz pisałam - kolory oddziałowują na siebie i te same potrafią wyglądać zupełnie inaczej



10 komentarzy:

  1. Ładne są Twoje zakładki - takie małe dzieła sztuki. Poprzez kolorystykę i wzór kojarzą mi sie ze sztuką Azteków!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję serdecznie z odwiedziny i dobre słowo.

      Azteków! Ha. Te paski - rzeczywiście. Ciekawe co w człowieku siedzi :)

      Usuń
  2. Obie piękne, ale ta druga jest intrygująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowaliśmy na niej odmienne postrzeganie świata przez mężczyzn i kobiety :D

      Usuń
  3. They are so gorgeous!! I love the colors and designs of each one!! Beautiful!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! And thanks for your visit :). Hugs!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.