niedziela, 16 czerwca 2019

I znowu był ślub

Człowiek trochę czuje upływ lat gdy ślub biorą dzieci, które zna się od urodzenia (nie mówię o własnych w tym momencie).
Wiedziałam że na ślub syna przyjaciół będę chciała coś małego zrobić. Myślałam o zawieszkach z inicjałem - jak zwykle - ale jakoś czas mi za szybko minął. Młodzi jednak mieli piękny łososiowo-różowy motyw na zaproszeniach, zatem uznałam że zrobię... drugą zakładkę w podobnych kolorach jak poprzednio.

Mądrzy ludzie mówią, że jak się ma więcej do zrobienia, to i czas się jakoś łatwiej znajduje.  Z tym "łatwiej" to bym polemizowała, bo rzeczywiście trzeba się było mocno zorganizować. I się udało.


Na zdjęciu nie do końca to widać, niemniej do tych filetów i różów doszła odrobina brązu - żeby zbliżyć się nieco do tonacji namalowanych osobiście przez pannę młodą na zaproszeniach gałązek i kwiatów.

Trafiłam chyba dobrze, bo okazało się, że miała też podobny wianek i bukiet - zatem można mieć nadzieję, że zakładki się spodobają

W parze wyglądały tak:


Widać, że to komplet, ale jednak każda inna.

Jak już tak sobie leżały razem, pomyślałam, że w sumie mogę dodać coś jeszcze. I dodałam - delikatny inicjał na każdej zakłdace.


Literki są nie do końca wyraźne. O coś takiego chodziło, choć może gdyby było więcej czasu, pokombinowałabym z jasnym kolorem. Ale czasu nie było. Zdołałam jeszcze przed wyjściem wykleić kartkę na życzenia - jak to u mnie bywa - bardzo nieskomplikowaną. Ale wesołą. ;)


Wykorzystałam kawałeczki filcu (wszystkie kółka), różne papiery i nawet jeden kwiatek z krepiny. Kartka otwiera się "w górę".

A ślub był bardzo uroczysty i radosny :).

13 komentarzy:

  1. Zakładki świetne, a kartka pełna radości i uśmiechu! Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki!!! Bardzo podoba mi się sposób w jaki je wykonałaś. nie znam tego haftu, ale podziwiam Twoje prace. Kartka urocza 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. To rodzaj przeplatanki - mój autorski pomysł na zakładki z dwóch stron takie same na jednym kawałku kanwy :) Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Śliczny komplet, mimo, że każda inna - jak w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hymmm brązu nie widzę... ale jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się i gubi może, ale na pewno nadaje charakter całości. ;)

      Usuń
  5. Jak dla mnie zarówno zawieszki jak i kartka są bardzo gustowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny duet zakładek ;) ciekawa jestem tych zaproszeń wykonanych przez pannę młoda :) ,...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i polecam powiedzonko: " chcesz miec mało czasu nie rob nic :)"

      Usuń
    2. A to bardzo mądre powiedzenie...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.