poniedziałek, 10 czerwca 2019

Skomplikowana purpura

Mam wrażenie, że to jedna z najładniejszych zakładek, jakie udało mi się zrobić. Tym razem nie klasyczne krzyżyki i nie "kocykowa" przeplatanka, ale skomplikowane zygzaki i proste. Robiłam już oczywiście podobne zakładki, ale zawsze zygzaki szły niejako liniami. tym razem szaleją.
Miałam dożo frajdy z tego przeplatania, ale i cierpliwości trochę było potrzeba, żeby zachować symetrię.


Zakładkę dołączoną do książki wręczaliśmy dziś w godne ręce, a tuż przedtem pomyślałam, że chyba nie mam zdjęcia... Już byłam gotowa rozpakowywać prezent :D, ale w końcu tego nie zrobiłam. I dobrze - fotka była w odpowiednim folderze...

Pomyślałam, że pokażę jeszcze jak ładnie udało mi się dobrać kolor pelargonii do dzwonków. Zaskoczyło mnie to :). (Oczywiście dziś już kwitnie obficiej)


10 komentarzy:

  1. No piękna tworczosc!!! Zygzaki zachwycaja :):):) a kwiatki to juz szczyt! Przyroda jest cudna !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Dzięki ;*
      Taki przyrodniczy róż znoszę z radością :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście jakaś inna, coś w sobie ma bo przykuwa mocniej uwagę :)
    A kącik kwiatowy śliczny jak to wcale wiele nie potrzeba, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, wiele nie potrzeba i już jest fajne :)
      Zaopatrzyłam się w parasol, żeby móc siedzieć na tym moim południowym balkonie :)

      Usuń
  3. Naprawdę zrobiłaś fantastyczną zakładkę. Piękny wzór stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te Twoje zakładki, jeszcze się spasowały z tymi przepięknymi kwiatami! Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też myślę, że to jedna z najpiękniejszych stworzonych przez Ciebie zakładek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Fajnie, że widzisz to podobnie do mnie ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.