poniedziałek, 4 listopada 2019

Witraż?

Ciekawe jest dla mnie jak odbieram zakładki zrobione jakiś czas temu (nawet niedługi), które mam już tylko na zdjęciach. Pojawiają się skojarzenia, których na pewno nie miałam haftując.

Na przykład poniższa zakładka kojarzy mi się z witrażem.


Starym witrażem, przez który prześwieca słońca. Wręcz potrafię sobie wyobrazić, jak wyglądałaby podłoga oświetlona przez takie okno... Taniec barw...

Czasem sobie myślę że warto by wrócić do bardziej konkretnych obrazów na zakładkach (kto pamięta baloniki na przykład, ach!), a potem porywa mnie plątanina barw i linii ;) i powstaje kolejna abstrakcja. Człowiek jest skomplikowaną istotą... ;)

A jak jeszcze dołożyć komplikacje życiowe to już w ogóle labirynt...

Ale gdy piszę te słowa świeci słońce i to jest jedna z tych drobnych radości, które warto zauważać. Podobnie jak każde najdrobniejsze dobro doznane od ludzi. (I tak, wiem, że to brzmi dość trywialnie)   ;)

10 komentarzy:

  1. A mnie kojarzy się z orientem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwyca mnie bogactwo skojarzeń i to, że każdy z nas jest inny.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się jej kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Ja bardzo lubię bardzo zestawienie brązów i rudości z niebieskościami, z różnymi odcieniami granatu właściwie. :)

      Usuń
  3. Swietnie dobrane kolory ! Bardzo mi sie podoba tez Twoja interpretacja ale mysle ze kazdy moze miec swoje skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Lubię taka kolorystykę.
      Ależ oczywiście - to jest piękne, gdy może rozmawiać o różnych skojarzeniach i starać się rozumieć innych ;).

      Usuń
  4. Piekna zakładka z tą barwą kolorów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.