środa, 27 listopada 2019

Nie zakładka!

Czas przedświąteczny, zatem i ja coś tam sobie przedświątecznie dłubię innego niż zakładki ;). Problem w tym, że nie wszystko można od razu pokazywać na blogu. ;)

Kupiłam kiedyś takie ni to skrzyneczki, ni to korytka. Jedno jest już gotowe i nawet zrobiłam mu zdjęcia :). Mogę więc pokazać.

Styl marynarski. ;) Widok ogólny najpierw:

 

 Trochę kłopotliwe było oklejanie tych poprzeczek. Ta serwetka w paski jest bardzo wdzięcznym materiałem, tylko jednak jest gruba.

Dno od spodu też jest pasiaste. Serduszka , tak ot dla fantazji...


 Natomast od środka dno jest czerwonoróżowe, cieniowane - resztki serwetki po innej pracy :).


Na koniec widok z frontu. Wydawało mi si, że takie "ludowe" serduszka dobrze będą wyglądały przy tym kształcie.
 

Zdjęcia są nieco ciemne, ale przynajmniej na tym ostatnim widać, że użyłam białej farby ;).
Skrzyneczka jest oczywiście polakierowana, na wierzchu lakier nitro (Dzięki za podpowiedź Agato!), więc może stać też spokojnie w łazience...



10 komentarzy:

  1. Fantastyczna skrzyneczka, bardzo lubię styl marynarski. Tak tu też jesiennie, nie wiem dlaczego, ale środek mi się kojarzy ze światem Alicji w krainie czarów. hehe Bardzo mi się podoba. :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło to przeczytać. W szarobure dni rzeczywiście chętnie by się weszło do innego świata - byle był przyjazny!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda? Pomyślałam, że zakładki już się pewnie znudziły...

      Usuń
  3. No faktycznie niespodzianka😊 coś innego niż zakładki, jednak zbliżające się święta spowodowały tą odmianę😁, świetna ta skrzyneczka, ale sklejania trochę było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Skrzyneczek jest więcej i coś innego też jest ;). Najmniej jest czasu na zdjęcia i opisy...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Serio?
      Brzmi jakbym miała włąsny styl... ach! ;) (żartuję)

      Usuń
  5. Nie ma za co;)

    Ciekawie sie prezentuje! I grunt ze Tobie sie podoba i ze Cie to bawi, zabawa z decu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      oj bawi, choć i frustracje się zdarzają ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.