piątek, 22 listopada 2019

Kolory podstawowe...

.... i oczywiście parę innych :D.
Pamiętam, że w dzieciństwie nieco buntowałam się przeciwko ograniczaniu barw podstawowych do tych trzech: czerwony, i żółty i jakoś nie do końca przekonywało wyjaśnienie, że zielony jest barwą pochodną. A potem miałam cudowny wielki komplet kredek, którego Mama nie pozwalała mi nosić do szkoły (i słusznie!) z zadziwiającymi odcieniami, których nawet nie umiałam nazwać. Pamiętam też, że dziwiły mnie "żółte" kredki obok brązowych, a inne żółte obok pomarańczowych... Dziś za to lubię określać kolory skojarzeniami - gołębi, limonkowy, fuksjowy, arbuzowy, bieliźniany róż (albo błekit :P), włoskie niebo... ;)

Zatem na tej zakładce widać takie kolory (między innymi): pomarańczowy, kora dębu, zimowe niebo, brudny śnieg, złote liście...
Jakieś jeszcze?


Myślę, że widać również, że "miotełka" jest puchata - dokładam czasem końcówkę nici, aby była grubsza ;). Innymi słowy w miotełce jest więcej nitek niż wynikałoby z układu samej zakładki.

A żeby Wam nie było nudno z samymi zakładkami, dorzucam foto z tego samego miasta, co zagadka w poprzednim wpisie :)



10 komentarzy:

  1. Ja też sledzilam ułożenie kredek w opakowaniu 😋 nie mam pojęcia co to za miasto i gdzie znajduje się ten kościółek, pewnie w rejonie który nigdy nie odwiedzalam.
    Zastanawiam się też kiedy skończą Ci sie pomysły na zakładki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      A to nie jest kościółek :)
      Mam nadzieję, że nieprędko się skończą...

      Usuń
  2. Ano faktycznie! Ślepa jestem przecież tam nie ma krzyża 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Papryczka chili, dojrzała dynia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, miks kolorowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznań?
    Fajne zakładki; inne od powszechnie prezentowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Bo to autorskie ;)

      To jedna z wieżyczek gdańskiego ratusza. Ale oba miasta są bliskie memu sercu.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.