poniedziałek, 25 listopada 2019

Ze szczegółami

Zakładka nadal z tych dwustronnych, kolorowych, skomplikowanie przeplatanych.
Połączenie kolorystyczne z moich ulubionych złoto-niebieskich, choć jest i jedna zielona nitka ;).


Było mi potrzebne zdjęcie z bliska, wiec mam i takie, pokazujące lepiej te skomplikowane sploty :)


Podoba mi się. Jest już oczywiście gdzieś w świecie, nie wiem nawet u kogo. Kiedyś robiłam te zakładki z samymi zygzakami, były nieco grubsze, ale te są chyba ciekawsze. ;) I bardziej plastyczne...


12 komentarzy:

  1. Baaardzo mi się podobają te proste, równoległe ściegi. Efekt znakomity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, one się zrodziły z jakiegoś znużenia zwykłymi zygzakami i są strzałem w dziesiątkę, że tak nieskromnie powiem.

      Usuń
  2. Podziwiam kunszt, z jaką wykonałaś tą zakładkę. Zdecydowanie przykuwa moją uwagę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.