czwartek, 7 maja 2020

I wiewióry

Taka mnie spotkała dziś przyjemność i niespodzianka.

Oprócz przyjemności zasadniczej, jaka był spacer w Dobrym Towarzystwie.




Nawet jedną  (niechcący) nagrałam, więc i filmik powstał .


Były też cudowne kaczeńce (to brązowe po prawej to strumyczek).


Były dwie sarny, których już nie dało się sfotografować (no nie poczekały, nie poczekały). I mnóstwo ptaków, w większości zbyt niecierpliwych dla mojego zooma.

Ale był też jeden cierpliwy - jak to często bywa bliższą znajomość zawarliśmy dopiero w domu, po obejrzeniu zdjęcia na komputerze. :)
Trznadel jak mniemam.


10 komentarzy:

  1. Aż dwie wiewióry! Jak cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dwie. I takie w sumie przyjazne - tzn nie uciekały od razu. Córa mówi, że tam u niej jest ich mnóstwo w części lasu przylegającej do mini-osiedla.
      A ja wczoraj doczytałam, że czarne "górskie" wiewiórki to odmiana tych szarych, gatunku inwazyjnego w Europie (mnóstwo ich w Anglii) a pochodzącego z Ameryki Północnej. Rude są "prawdziwie nasze". :)

      Usuń
  2. Urocze wiewiórecki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne stworzona. Już dawno nie widziałam wiewiórki z bliska. Super fotki. Pozdrawiam serdecznie Agajo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :).
      Zaskoczyły mnie te wiewiórki, nie spodziewałam się ich w tamtym miejscu. I wcale nie były spłoszone.

      Usuń
  4. Ależ niesamowity jest świat który nas otacza, gratuluje świetnych kadrów !

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś mialam spotkanie z wiewiórą, ale uciekła 😊 za to kaczence rosną w strumieniu przed moją działką i ciągle myślę co zrobić by rosły u mnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiewióry są kapryśne.
      A kaczeńce pewnie lubią wodę. Tylko nie wiem czy koniecznie bieżącą.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.