piątek, 22 maja 2020

Lecimy wić

Bo ptaki wiją gniazda, prawda?
Oprócz tych co lepią, budują i wykuwają ;)

Takie oto ptaszysko przyłapaliśmy z Malątkiem na spacerze.


W sumie to wydawało mi się, że te gniazda to już raczej uwite. Mazurki wyskubywały mi włoski z owczej skóry wyrzuconej na balkon jeszcze chyba w kwietniu. No ale może ktoś tam jest opóźniony? A może to nie o gniazdo chodzi? Wyraźnie coś trzyma w dziobie...

Na zdjęciu niewiele szczegółów widać, ale na moje oko to jest pani zięba (widziałam ją w locie).

Jakoś z doniesień moich dzieci wynika, że mamy w okolicy wysyp kurowatych. Ale ja jeszcze żadnego bażanta czy kuropatwy w ostatnim czasie nie spotkałam.

A do kompletu kolejna zakładka. Zdecydowanie bardziej kolorowa od tej zięby.


A wdzięczne tło stanowi moja... deska do prasowania. :) To bywa jak widać bardzo pożyteczny mebel - nie tylko do prasowania ;)

13 komentarzy:

  1. Widzę, że lubisz ptaki i sie na nich znasz, mnie zdarza się pomylić ich nazwy, no chyba że są podpisane na obrazku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyslalo się nim skończyłam komentarz,a chciałam dodać, że podoba mi sie ta zakładka, podziwiam precyzję👍

      Usuń
    2. Dzięki serdeczne.
      Z ptakami to jest tak , że je generalnie lubię, lubię podglądać przyrodę i lubię wiedzieć, co widzę. Zatem sprawdzam.
      ale nie powiedziałabym o sobie, że się znam na ptakach.

      Usuń
  2. Ptasio faktycznie wygląda na Panią ziębę. Zakładka jest cudna, zresztą jak zawsze. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ciekawe dokąd niesie te puszki w dziobie :).

      Usuń
  3. Przecudna zakładka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super zdjęcie udało się Wam zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czasem któreś się szczególnie udaje ;)

      Usuń
  5. Świetne jest to ujęcie ptaka. Ja na razie podziwiam wrony z perspektywy okna. A zakładka jak zwykle cudowna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Zdjęcie to chwila cierpliwości (moja i ptaka) oraz dobry zoom.

      Usuń
  6. Wow zakładka znakomita a przyrodę uwieczniasz swietnie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i cieszę się jak zawsze, że coś co tu pokazuję podoba się.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.