piątek, 15 maja 2020

Intensywna

Po naszym powrocie, w okresie pierwszego dobrowolnego a rozsądnego samo-ograniczenia, zaczęłam oczywiście wyszywać intensywniej niż w ciągu poprzedniego miesiąca. Zawsze z ciekawością patrzę niejako z zewnątrz na kolorystykę moich prac, która się zmienia (pamiętam na przykład okres pastelowy kiedyś). Te pierwsze pofilipińskie zakładki samą mnie zaskoczyły intensywnością i soczystością kolorów, sięganiem nawet po barwy rzadko dotąd używane.
Przykład poniżej :)


Podobają mi się te wszystkie mocne kolory. Tętnią życiem, dają siłę. Swoista nieświadoma autoterapia? Antidotum na tęsknotę i zamknięcie? Ciekawe...

A jak antidotum, to jeszcze obrazek z tegotygodniowych spacerów. Pachnie wolnością.


16 komentarzy:

  1. Srodowisko w którym przebywamy ma na nas wpływ, wcale sie nie dziwię, że uleglas czarowi Filipin i przelalas to na swoje prace, zresztą bardzo ładna kolorystycznie.
    Ja trochę zazdroszcze czasu który moglabym spędzić wiecej w domu, pozdrawiam i lecę do rodziców wreszcie mogę u nich umyć okna 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak patrzę i myślę, że każdy ma swoje zmagania. Mnie się marzy spokojny wolny czas w domu i więcej sił... a praca, która akurat w danym momencie jest trudna i wymagająca (choć ja moją pracę kocham) bardzo męczy psychicznie - plecy trochę jakby mniej bolą, choć też).
      No ale wszystko ma swój czas...

      Usuń
    2. Moc serdecznosci...

      Usuń
  2. Wspaniała i zgadzam się, ma piękne, radosne barwy, tętni życiem i dodaje siły, poczucia, że będzie dobrze. Tak poczułam, potem przeczytałam Twoje słowa. Chmury uwielbiam, jestem ogromną fanką chmur. Ja kocham ciemne burzowe chmury podczas słonecznej pogody. :) Pozdrawiam cieplutko, życzę radosnego dnia i weekendu oczywiście. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Lubię chmury, choć te są szczególne - na ich tle kołuje ptaszysko... Dlatego skojarzyły mi sie z wolnością.
      Ja też lubię kontrast burzowych chmur i światła.

      Usuń
  3. Dołączam do fanek chmur i zawieszek oraz zakładek Agatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło.
      Ptaszysk na pewno też jesteś fanką ;)

      Usuń
  4. Intensywna i niezwykle radosna, a potrzeba nam radości teraz... Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może rzeczywiście tak jest? Ciekawe spostrzeżenie :) A kolory bardzo ładne jak i sam wzór :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podświadomość swoje robi:) Kolory pięknie dobrane jak zawsze zresztą.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie sie baaardzo podobaja takie kolorki, z reszta zakładka ktora dostałam od Ciebie jest dla mnie najlepsza !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze, że jest najlepsza :). Uściski

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.