czwartek, 3 lutego 2022

Trzy dobroczynne

Jesienią uczestniczyłam w aukcji podczas której były zbierane pieniądze na pomoc - zabawki zeszyty, kredki itp. dla dzieci kobiet z Afganistanu mieszkających w Atenach, na placu Wiktorii.

 (tu artykuł z 2020 r., ja mówię o kolejnej zbiórce w 2021 r.  https://www.przewodnik-katolicki.pl/Archiwum/2020/Przewodnik-Katolicki-43-2020/Spoleczenstwo/Dzieci-z-placu-Wiktorii)

 Na licytację poszły trzy zawieszki, bo takie akurat miałam. Pokazuję je wszystkie razem, łącznie ze zdjęciami "aukcyjnymi". Cieszę się, że znalazły nabywców.

Pierwsza była z kluczami :). Od razu widać wielkość takiej zawieszki.

 

Druga była z tealightem. Też dla porównania wielkości oczywiście.



A przy trzeciej zaszalałam, trzecia zatem jest z kotem. Kota bardzo lubię. Jest oczywiście drewniany i wygląda jakby zamierzał zeskoczyć z półki,. W dodatku dostałam go, już pewnie z kilkanaście lat temu od mojego Taty, zatem ma wartość sentymentalną. No i nigdzie nie spotkałam podobnego... (Ale żeby nie było, że nie ma porównania wielkości - na pierwszym zdjęciu zawieszka leży na słowniku :).



I jeszcze słoneczny komplecik.




 Przy okazji - jak już o sprawach dobroczynnych - dormitorium  dla dziewczynek w Kenii prawie już całe pod dachem. 😀


 (Zdjęcia autorstwa Ewy, młodej misjonarki z Polski, która tam mieszka i pracuje już prawie dwa lata)

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię oglądać Twoje zawieszki:) Kolory takie energetyzujące.
    Dormitorium rośnie. Super:)))
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze takie miłe komentarze piszesz :).

      Tak, rośnie i to jest wielka radość. Realizuje się coś z pozoru niemożliwego.

      Usuń
  2. Przepiękne zawieszki i przepiękny cel. Pozdrawiam kochana, trochę mnie ni było ale widzę, że twoje serducho nieustająco piękne i wrażliwe :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Myślę, że tak samo wrażliwe jak wszystkich tu zaglądających.

      Usuń
  3. Cudowne te Twoje zawieszki :). Mam nadzieję, że "super" się zlicytowały(lub zlicytują). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.