środa, 2 lutego 2022

Niebieskie hortensje

 Dwa pudełeczka/skrzyneczki. Na oko komplet, ale ostatecznie powędrowały w różne strony ;).

Wzór w hortensje jest naprawdę świetny w każdej gamie kolorystycznej.


 Pudełeczka wykonana jak zawsze: najpierw biała farba na podkład od zewnątrz, a w środku niebieska. Przydaje się w takich momentach taśma malarska...

Potem serwetka, pracowicie przycinana i wygładzana :). A potem lakier.

Tym razem postanowiłam okleić także dno. Pudełeczko/skrzynka wydaje się wówczas bardziej... pudełeczkowate 😂.

Przy okazji można ocenić wielkość - obok pudełek mój zeszłoroczny kalendarzyk. 

Te pudełka są częścią dużego kompletu, który kiedyś dawno kupiłam - zestaw bodajże dziewięciu skrzyneczek można było złożyć jedną w drugą jak matrioszkę. Na zdjęciu wydać, że to nadal możliwe 😂

 


No i jeszcze kwestia brzegu. Najpierw był biały, ale potem sięgnęłam po złotą farbę. I to był strzał w dziesiątkę, uważam.

Mam nadzieję, że pudełeczka się przydadzą Obdarowanym; z kolorem to raczej trafiłam - tyle już wiem.

I teraz mi żal, że już wszystkie skrzyneczki z tej serii zagospodarowałam... Trzeba było kupić dwa komplety....



8 komentarzy:

  1. Całkiem spore te skrzyneczki i bardzo ładny motyw wybralas, pięknie się prezentują w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, te w sumie nie są takie malutkie jak różowe ;). Ale nadal małe ;)

      Usuń
  2. Wiosennie się zrobiło. Skrzyneczki piękne, może uda Ci się kupić drugi komplet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Aż sprawdziłam na stronie, ale nie ma na razie :). Poszukać trzeba będzie innych ;).

      Usuń
  3. Pracochłonna to praca, ale efekt jest tego warty. Z tym złotem to rzeczywiście wydaje się być dobrym pomysłem. Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jak się robi to co się lubi, to nie czuje się, że to wymagające. Spodobało mi się złoto...

      Usuń
  4. Śliczne i bardzo gustowne skrzyneczki. I jeszcze ten rozmiar. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.