wtorek, 15 lutego 2022

Pascha2021-2022 wersja z lutego

Aż nie do wiary, że to wyzwanie, które wydawało mi się trochę nie do ogarnięcia, powoli dobiega końca.

Jak zwykle zaczynamy od banerka.


No i kolejna zakładka.

Taka... wodna :).

Potrzebowałam czegoś bardzo spokojnego, stąd granatowe tło. Pierwszy pomysł na to, co "narysuję" na tym tle był nieco inny, ale myślę, że tak jest dobrze.

Podoba mi się, że te złociste fale nie są identyczne. Jak już skończyłam, zakładka naprawdę skojarzyła mi sie z wodą. A że jest biblijna, to można tu mieć wiele skojarzeń: rzeka Jordan (chrzest Jezusa), Jezioro Galilejskie (Jezus chodzący po wodzie, Jezus uciszający burzę, połów ryb po zmartwychwstaniu) albo nawet wzburzone wody życia ludzkiego. Co komu pasuje.

Zrobiłam jeszcze jedno zdjęcie na tle mniej spokojnym, ale pasującym kolorystycznie. Robienie artystycznych zdjęć wykonanym pracom nie jest moją mocną stroną, jak na pewno wszyscy wiedzą :).

 

Mam nadzieję, że zakładka się spodoba.



10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wykonanie i dobrze dobrany pomysł. Mi się podoba ta zakładka do książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. Podoba mi się. Super te napisy robisz. Muszę zapamiętać ten haft. Może kiedyś wykorzystam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Pomysł na ten napis nie jest mój - dostałam kiedyś, dawno, taką kartkę od znajomego wyhaftowaną przez jego siostrę. Nie wiem nawet czy to ona to wymyśliła. Ale nie widziałam tego poza tamtą kartką i moimi nigdy u nikogo innego.

      Usuń
  3. Cudna.
    Do mnie przemawia bardzo...
    "wypłyń na głębię"
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te Twoje zakładki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszedzie widze ze mimo ze komentuje to komentarzy brak😔 zakładka sliczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę (choć i mnie czasem bywa trudno z wpisywaniem komentarzy). Dzięki wielkie! ♥

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.