środa, 23 lutego 2022

Czas na wiosnę

Oj, bardzo czas.

Ja wiem, że o tej porze roku wszyscy po kolei zaczynają wzdychać do wiosny, ale chyba rzeczywiście w tym roku szczególnie czuję brak zieleni. 

Nadrabiam zatem zakładkami.

Bardzo wiosenna zakładka w kwiatki spłynęła mi z igły jeszcze w styczniu.

 

Taka łączka z różnymi prostymi kwiatkami.Oglądałam w tym czasie "Wiedźmina" i te kolory dość mocno kontrastowały z filmem :D.

Bardzo dobrym pomysłem okazało się obrysowanie kwiatków czarną nitką.



 Robiłam już różne zakładki z takimi klasycznymi kwiatkami, ale chyba nigdy nie było kwiatków na łące, z łodyżkami i listkami. Podoba mi się też efekt przechodzenia zieleni od ciemnej do jasnej.

Bardzo mi się dobrze haftowało tę zakładkę ;).


12 komentarzy:

  1. Łączka na zakładce jest świetna i śliczna. Powiało wiosennie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje serce wyrywa się do tej soczystej zieleni. Piękne odcienie, przybliżające wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi bardzo brakuje takiej intensywnej zieleni. Jeszcze trochę...

      Usuń
  3. Alez piękna !!! Rewelacyjna, naprawde :)

    Agato gdzie kupujesz plastikowa kanwę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. 😃
      Ostatnio kupowałam chyba w e-pasmanterii, ale dawno bo robiłam zapas, mogę coś pomylić. Przez internet wyszło zdecydowanie taniej.

      Usuń
  4. Wow, aż mi szczęka opadła z wrażenia. Ta zakładka jest mega. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje komentarze jak widze i tak sie nie zapisują wiec coz na krotko, cudowna, jedna z najlepszych !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten się zapisał i poprzedni wyżej też. Dzięki :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.