piątek, 11 lutego 2022

Dwie bladozielone

 Dwie zawieszki w pastelowej kolorystyce.

Niejako kontynuacja poprzedniej serii, też dość jasnej.


Często zdarza mi się robić te zawieszki podczas różnych wyjazdów, kiedy mam ograniczoną pulę kolorów nici przy sobie. Skutek jest wówczas taki, że kolejne są do siebie nieco podobne.
 

Czasem też oczywiście jakiś zestaw kolorów tak mi się podoba, że jedna zawieszka nie wystarcza 😄.

Te dwie jednak są - wbrew pozorom - bardzo kolorowe, bardziej na żywo niż na zdjęciach.

Muszę znowu zrobić sobie trochę zawieszek na zapas... Nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą. Na razie mam głównie zapas zdjęć do pokazania, zawieszek tylko parę.


10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się taki zestaw kolorów. Zwłaszcza ten użyty w pierwszej zawieszce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo są spokojne, to ich zaleta; lubię taką zieleń.

      Usuń
  2. Lubię je bardzo i zawsze z zainteresowaniem oglądam:) Cudne!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, nie wiem gdzie ja się podziewam. Umknęło mi chyba z 5 Twoich postów. Podziwiam wszystkie. Pomysły na działanie masz oryginalne. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie po prostu ciężko pracujesz :). Dzięki za dobre słowo, moc serdeczności ode mnie :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.