środa, 9 lutego 2022

Bryza czyli wiatr nad morzem

Bryza może być lądowa albo morska, zależnie od kierunku. Słowo to kojarzy mi się orzeźwiająco i wakacyjnie. I dokładnie takie jest pokazywane dziś pudełko na chusteczki. 

Morskie.

Orzeźwiające.

Pachnące wakacjami.

Sposób uzyskania "morskości" jest bardzo prosty: kolor + sznurek + muszelki :)

Od spodu jest tak:

 

Trochę się męczyłam z tym pudełkiem, po przyklejeniu pierwszej wersji serwetki uznałam, że nie do końca mi pasuje. Na szczęście miałam odpowiednią farbę. 😀

 

Pudełko ma zupełnie inny charakter niż większość przeze mnie zrobionych - no i jest zupełnie inne od pozostałych chusteczników. Ciągle mi się nie udało dostarczyć go tym, dla których było zrobione, ale myślę, że najpóźniej w niedzielę to się dokona. I mam nadzieję, że się spodoba. W wyobraźni widzę je stojące na stoliku w ogrodzie w słoneczny dzień...




12 komentarzy:

  1. Świetne. Wygląda jak wyposażenie rybackiego kutra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Takiego bardziej eleganckiego kutra :)

      Usuń
    2. Do wożenia turystów :). Ewentualnie kutra - restauracji :)

      Usuń
    3. O tak. Ja mam "wdrukowaną" kolorystykę (i zapach) kutrów z Trójmiasta (czarno-zielone), ale myślę, że taki czysty niebieski byłby bardzo ładny.

      Usuń
  2. Bardzo lubię morskie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzą się wakacyjnie i wypoczynkowo.

      Usuń
    2. A przede wszystkim z ukochanym morzem...

      Usuń
    3. Ach, właśnie zaplanowaliśmy króciutki wyjazd z nadzieją na spacer nad morzem.

      Usuń
  3. Ten sznurek zrobił świetną robotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w którymś momencie poczucie, że uratował tę skrzynkę. A potem jeszcze inne pomysły się pojawiły.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.