niedziela, 13 lutego 2022

Smutne róże herbaciane?

 Mieczysław Fogg śpiewał o takich właśnie różach, smutnych, jesiennych.

I tu mi się nie zgadza 😂😁😃.

Nie wiem czy róże herbaciane są rzeczywiście wyłącznie jesienne. Ale na pewno nie są smutne!

Raczej dystyngowane, a czasem nawet figlarne...

Jesienią powstało pierwsze "herbaciane" pudełko przeznaczone ostatecznie dla mojej Bratowej. W ogólnym klimacie nieco staroświeckie. Oczywiście wynika to z wzoru serwetki, a nie z kształtu pudełka 😆.

W środku pudełka, na dnie,  wykorzystałam wycinane motywy, nie całą serwetkę. Starałam się połączyć je z motywem na ściankach, aby było jak najbardziej spójnie (i aby musieć wyrzucić jak najmniej).

Od spodu zaś dno zostało pomalowane na brązowo - z dodanym motywem serduszka, jak to często robię ;).




 

Pudełeczko w żółte róże spodobało mi się tak bardzo, że nieco później zrobiłam jeszcze jedno. Inny nieco kształt pudełka, bez serduszkowej dziurki...


Jak widać, nieco inaczej podeszłam do wyklejania środka - motywy wcinane osobno nie tylko na dnie ale i na ściankach.

 

Nie udało się kleić ścianek od zewnątrz jednym ciągiem, ale myślę, że to absolutnie nie przeszkadza. Dno od zewnątrz jest brązowe jak poprzednio (ale bez naklejonego serduszka).

 

Pudełeczko spodobało mi się tak bardzo, że postanowiłam zatrzymać je dla siebie.  Stoi na sekretarzyku w salonie i trzymam w nim podręczne podkładki pod kubki. Takie piękne szydełkowe i takie bardziej klasyczne, okrągłe (które non stop są w ruchu). Zatem mam dwa w jednym: praktyczne pudełeczko, które cieszy oczy ;).






14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ozdobione pudełko. Jakoś nie wydaje się mi, że kolor herbaciany jest smutny. Bardziej czarne róże mogłyby wprowadzać taki nastrój, ale na pewno nie w kolorze herbacianym.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Też nie wydaje mi się by były to smutne róże. Zwłaszcza w tym wydaniu :).

      Usuń
  2. Jaki piękny wzorek!!! Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. To drugi wzór w róże, który tak bardzo, bardzo mi się podoba ;)

      Usuń
  3. Ja też nie zgadzam się z Foggiem. Herbaciane róże są pogodne, ciepłe i zawsze pachną. A wzór uroczy i wykonanie także :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie pogodne i ciepłe.
      Te moje niestety nie pachną :)
      Dzięki!

      Usuń
  4. Jak dla mnie to te róże są bardzo radosne i optymistyczne, dają nadzieję na przyszłość. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie roze, te żółte tez, mam nawet jedna w ogrodzie a w dzieciństwie rodzice mieli taka jedna żółta, pnąca cudnie pachnąca.... Agato Twoje pudełka przepiekne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem zbierałam płatki takich wielkich pachnących róż na ślub mojej siostrzenicy. Te płatki pachniały jeszcze długo po zebraniu. Może kiedyś będę miała ogród i taką różę....

      Usuń
    2. Zycze spełnienia marzen 😄

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.