środa, 28 października 2015

Kenia

Chciałbym pokazać coś chwytającego za serce.

Ten film, powstał z nagrań wykonanych przez naszych znajomych podczas miesięcznego pobytu w Kenii. Uczestniczyli w szczególnej wyprawie misyjnej całą rodziną.
Nie umiem oglądać tych kadrów bez wzruszenia. A przecież ja nie byłam w Kenii i osobiście poznałam tylko paru Kenijczyków i to przelotnie, choć z jednym bardzo dużo gadałam...


Wyobrażam sobie, jak to jest zostawić w Kenii kawałek serca...



(język napisów przełącza się zębatym kółeczkiem)

Baba yetu to znaczy Ojcze nasz :)
Baba yetu, yetu uliye
Mbinguni yetu, yetu amina!
Baba yetu yetu uliye
M jina lako e litukuzwe.
Utupe leo chakula chetu
Tunachohitaji, utusamehe
Makosa yetu, hey!
Kama nasi tunavyowasamehe
Waliotukosea usitutie
Katika majaribu, lakini
Utuokoe, na yule, muovu e milele!
Ufalme wako ufike utakalo
Lifanyike duniani kama mbinguni.
(Amina)
Our Father, who art
in Heaven. Amen!
Our Father,
Hallowed be thy name.
Give us this day our daily bread,
Forgive us of
our trespasses,
As we forgive others
Who trespass against us
Lead us not into temptation, but
deliver us from the evil one forever.
Thy kingdom come, thy will be done
On Earth as it is in Heaven.
(Amen)

I jeszcze w takim wykonaniu:



8 komentarzy:

  1. Fajnie! Radośnie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Radośnie i wzruszająco (dla mnie przynajmniej).

      Usuń
  2. Dziękuję za oba filmy. Tyle radości w przeżywaniu rekolekcji, tyle dobra zasianego : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) To musiało być niesamowite przeżycie - całą rodziną wyjechać na misje i jakie cudowne doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.