środa, 25 września 2013

Bransoletka wrześniowa

Taki drobiazg.
Przywiozłam z wakacji pęczek kolorowych rzemyków. Kusiły i kusiły urodą, a nie miałam na nie pomysłu. Aż wreszcie wybrałyśmy się ze Średnim Kamzikiem do jednej z sieciówek w celu nabycia spódniczki. I tam zobaczyłam bransoletkę z cienkich (cieńszych niż moje) rzemyków, jednolitą w kolorze i beznadziejnie prostą w wykonaniu. Za stosowną sumę rzecz jasna. Gigantyczną, jeśli wiemy, że ja za każdy rzemyk płaciłam 50 groszy polskich. No i zaadaptowałam pomysł, przerobiłam ciut po swojemu, wykorzystałam srebrne koraliki z wisiorka, kóry niedawno "się" rozerwał... I mam coś, co daje mi wiele radości. O ile nie zapomnę założyć :)



Dostałam też pozwolenie na publiczne pochwalenie Najmłodszego Kamzika, który wykazał się szkolną pracą z zakresu decoupage'u. Dodajmy, iż do tej pory wydawało mi się, że prace ręczne nie są jego najulubieńszym zajęciem. A jednak... Kwiatek w wazoniku jest sztuczny.



10 komentarzy:

  1. wow... :) bransoletka przepiękna ...
    a Kamzik najwyraźniej przejął talent po mamusi :)
    buziaki wielkie :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emuś, miło mi, że Ci sie podoba. Zrobiłabym jeszcze jedną, ale już nie mam więcej takich koralików, a z innymi nie będzie juz tak ciekawie te (koraliki to mój autorski pomysł).
      Kamzik naprawdę mnie zaskoczył - nie pomysłem (szkoła) ale wykonaniem i radością, jaką mu to sprawiło :)
      Uściski gorące! :*

      Usuń
  2. Jestem pod wrazeniem. I bransoletki, i wazonika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa umieć zrobić wrażenie stosunkowo niewielkim kosztem :]
      NIemniej wykluł mi sie pewien pomysł.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo pilnowałam, by "nie przedobrzyć". Dzięki :0

      Usuń
  4. Jakie śliczności :)))
    Wazonik wraz z kwiatkiem od razu przyciąga oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie drobiazgi (wazonik nie jest duży) umilają deszczowe dni. Wazonik powędrował na fant do loterii na jakiś szczytny cel (w tym celu robili je w szkole). A ja zastanawam się czy nie uruchomić produkcji pt. niedługo święta :D. Tylko kiedy Kamzik miałby to robić...

      Usuń
  5. śliczne wszystko :)) bransoletka bardzo ciekawa i podziwiam zdolności dziecięcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekażę podziw :)) (albo i sam doczyta)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.