sobota, 21 września 2013

Kwadratowo i podłużnie

Gdy zaczynałam wyszywać tę zakładkę, skojarzenie miałam takie właśnie jak w tytule - bo zaczynałam od ciemnych kwadratów połączonych dłuższym lub krótszym prostokątem. A w sumie wyszło coś ciut innego jednak niż (w moim odczuciu) sugeruje tytuł. Zakładka zrobiła się kolorowa, z wieloma odcieniami (wykorzystaniem resztek między innymi), pogodna, odstraszająca jesienne słoty (mam nadzieję że jeszcze mamy po drodze kolorowy październik).
Ach, gdyby tak udało mi się robić jedna zakładkę na tydzień przez całą jesień i zimę (i wiosnę)... Nierealne. Ale pomarzyć wolno :)
Za oknem słońce adekwatne do obrazka, który prezentuję niżej. I wciąż jeszcze zielono, zielono...
A ja muszę posprzątać i popracować :)

4 komentarze:

  1. I ja dziubie krzyzyki /smiech/ Moje pierwsze dzielo w toku!!!!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ śliczna i optymistyczna :)))
    I świetny sposób na wykorzystanie tych mocnych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przyznaję, jest optymistyczna. Sama się sobie czasem dziwię, że te mocne kolory tak mi pasują :) Jasne na zdjęciu oczywiście się zlały ;]

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.