piątek, 20 września 2013

Na pozór zwykłe przejście - update

Cierpliwi Czytelnicy wiedzą o mojej dziwnej pasji-nie pasji oglądania i dokumentowania ciekawych znaków drogowych. Niektórzy nawet uzupełniają moje zbiory, za co należy im się szczególna wdzięczność! Nie każdy potrafi wspierać zwariowane pomysły i dziwactwa...
Tutaj jest jeden z wpisów na temat znaków, dotyczący panów w kapeluszach i gangsterów. Na Słowacji. Ponieważ w kwestii kapeluszy coś drgnęło, zamieszczam stosowne zdjęcie. Niektórzy pewnie nie wierzyli już, że kiedykolwiek będzie można przejść przez ulicę z innym nakryciem głowy... Pozostaje jednak bez odpowiedzi pytanie eNNki co mają robić kobiety...



I jeszcze jedno zdjęcie, które rozbawiło nas niepomiernie. Tym razem ostrzeżenie komu nie wolno wychodzić z parkingu... Czyż nie urocze? Naprawdę jestem pod wrażeniem. I ten zawadiacki krok...





10 komentarzy:

  1. ten pan powyżej ma świetną fryzurę! :) Co mają zrobić kobiety - to pierwsze pytanie, a kolejne brzmi - co z łysymi????? Chyba że to nie fryzura tylko czapeczka - wtedy łysi się obronią :))))
    Drugie zdjęcie mnie po prostu powaliło :) Mam wrażenie, iż ono znaczy że nie można się wymykać cichcem bez zapłacenia za parking! :))))
    Uwielbiam te znaki :))) nie wiem jak ty je wynajdujesz bo ja naprawdę nigdy, żadnego dziwnego znaku nie zauważyłam! Ale ja w ogóle mało spostrzegawcza jestem :) odezwę się kochana po weekendzie.. jak tylko złapię trochę oddechu bo już powoli nie wiem jak się nazywam! Całuję :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapeczka, czapeczka. Stąd postęp w kwestii kapelusza.
      Emko, radości dostarczają nam głównie znaki słowackie. I już się skrycie szykuję na kolejne w październiku...

      Wiesz, nie wpadłam na taką interpretację tego zakazu wyjścia... Rewelacyjna jesteś :))

      Uściski

      Usuń
    2. no kochana... czekam niecierpliwie na kolejne perełki :))))
      Buziaki wielkie :******

      Usuń
  2. Czapeczki czapeczkami, ale zwróćcie uwagę, że ci panowie zawsze chodzą w garniturach /i to wyglądających na bardzo eleganckie/. Czyżby biegli na jakieś ekstra przyjęcie? No bo przecież nie do pracy na budowie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe spostrzeżenie. Myślisz, ze oni tak pod krawatem?

      Usuń
    2. Zdecydowanie tak! Uroczyści są bardzo.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.