piątek, 8 marca 2019

Wiosenna ramka

W zakładkach jestem już prawie na bieżaco, a w zawieszkach jeszcze nieco zaległości do pokazania.

Ostatnio powstała cała seria zawieszek tzw. kocykowych (to moja robocza nazwa), przeplatanych, jednowarstwowych - tzn. nie są zszywane z dwóch kawałków, tylko są przeplatane na pojedynczym kawałku kanwy. Pamiętam jak wymyślałam ten sposób haftowania, pragnąc mieć idealnie dwustronną zakładkę (bez strony "prawej" i "lewej")  i nawet pamiętam pierwszą pracę tak wykonaną. Takie zawieszki robi się bardzo szybko i to jedna z ich zalet. Są też lżejsze.

Dzisiejsza zawieszka ma niezwykłą dla mnie zieloną ramkę i uważam, że dobór tego koloru to był strzał w dziesiątkę.


Zdjęcie trochę przekłamuje kolory, z utrafieniem tej zieleni w aparacie (a potem w programie graficznym) miałam ogromny problem i w sumie nie udało się. Zatem tu widzicie jednak tylko niejasno, namiastkę tego, co wyszło naprawdę. Bo to nie jest taka trawiasta zieleń, tylko jakby zmieszana z jaśniutkim turkusem.

 Jeszcze nie wiem, czy się spodobała Właścicielce, mam nadzieję, że w końcu do niej dotrze (bo idzie "przez posły").

12 komentarzy:

  1. Agatka "robi się bardzo szybko", jakbyś Ty widziała jak ja tu głową kręcę i przytakuję z powątpiewaniem ;)
    Ale szybko czy nie u Ciebie zawsze pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Basiu, no naprawdę robi się szybko :)
      Uściski.

      Usuń
  2. Myślę, że Właścicielka będzie zachwycona, jako i ja jestem. Najlepsze życzenia z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas mam nadzieję, że tak będzie.
      Odwzajemniam życzenia :)

      Usuń
  3. Myślałam, że kocykowe, bo robione pod ciepłym kocykiem :))) Ja bym je nazwała nawet dywanikowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Pod kocykiem ciemno :) Mogą być i dywanikowe. Pierwsza skojarzya mi się z kocykiem i tak zostało :).

      Usuń
  4. Ale piękny, miętowy kolor. Jestem nim wręcz oczarowana.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze w tym Wielkim Poście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Serdeczności.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.