piątek, 22 marca 2019

W kwadraty

Zakładka w kwadraty.  Ne wyłącznie w kwadraty, ale jednak stanowią element dominujący :), prawie jak w tych zagadkach graficznych "Ile widzisz kwadratów" :) (Tylko nie patrzcie od razu na odpowiedź!).


Zastosowałam pewien reżim kolorystyczny. Na zdjęciu chyba nie do końca widać, że zieleni też jest więcej odcieni. Taki motyw graficzny, powtarzalny, wprowadza ład i spokój. A cieniowana nitka dodaje nieco fantazji :). Najważniejsze jednak, że Ktoś, komu zaproponowałam wybór, bez wahania siegnął po tę właśnie zakładkę. Zatem była (jest)" trafiona" ;)

A kwadraty można liczyć i tu :)

18 komentarzy:

  1. ja widzę tyle kwadratów:
    jest to liczba dwucyfrowa
    druga cyfra jest o 1 mniejsza niż pierwsza
    obie cyfry są liczbami pierwszymi i ich suma też jest liczbą pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę inna liczbę kwadratów, tyko jedna liczba pierwsza mi się tam pojawia.

      Hm, zastanawiam się jak doszłaś do tej, o krórej piszesz :D. (nie do opisu, tylko liczby)

      Usuń
  2. te małe są oczywiste. a potem po 4 małe tworzą większy kwadrat, z przesunięciem o jeden mały kwadrat mamy kolejny duży itd. To otoczek w innym odcieniu już się nie przyczepiałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to rozumiem :) Zgadza się.

      Usuń
    2. Wg mnie 4 małe nie tworzą kwadratu, bo między nimi jest jeszcze czerwony pasek i wychodzi prostokąt (14x12 krateczek).

      Usuń
    3. Masz rację gdy liczyć krzy zyki. Ale mam wrażenie, że wizualnie to jednak to wygląda tak, jakby ta cieniowana linia była przed kwadratami :)
      JA liczyłam inaczej, bo liczyłam kwadraciki mniejsze i większe, tzn. obwódkowe i nieobwódkowe - liczba wyszła inna ;)

      Usuń
  3. Piękna zakładka. Przyznam sie, że nie doliczyłam się ile tam jest kwadracików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. W sumie najważniejsze, aby się podobała ;)

      Usuń
  4. Świetna jest! Też znalazłam tyle kwadratów, ile erunandelince, jeszcze przed przeczytaniem jej komentarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli też liczyłaś kwadraty "wizualne" :D.
      Cieszę się, że się podoba, bo bardzo miło sę ją haftowało.

      Usuń
  5. Jest piękna, dałabym 22 małe kwadraty i nadciągnęłabym trochę prostokąty złożone z 4 kwadratów i doszłoby jeszcze 5:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka jest fantastyczna i nie dziwię się że komuś przypadła do serca,jest cudna.
    Liczyłam kwadraty i się zapętliłam ,więc dałam spokój z liczeniem:D
    Miłego dzionka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo liczenie nie jest tu jednak najważniejsze :) pozdrowienia!

      Usuń
  7. Kwadraty, kwadraty, same kwadraty widzę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetna ale się pogubiłam z liczeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczenie jest zwodnicze. Miło, że sie podoba. ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.