środa, 20 marca 2019

Granatowoniebieska

Jeszcze jedna zawieszka dziś, potem będzie zakładka dla odmiany ;) (pokazana oczywiście).

Granatowa jak najbardziej, ale i błękitu, i zieleni ma w sobie trochę, i czerwonego dla ożywienia...
Granatowoniebieska, nazwa zapisana bez łącznika, bo te kolory się zlewają i mieszają, zresztą jak najbardziej takie było założenie. :)

 

A do kompletu, na początek wiosny, moja ulubiona filiżanka, która niestety może już tylko stać na półce. Taka posklejana porcelana ma wyłącznie wartość sentymentalną. No i z sentymentu właśnie posklejałam ją. Żal mi, że się stłukła, bo  lubię pić kawę z takiej cienkiej porcelany...
  


W nowej wersji programu pojawiła się opcja delikantego prostowania zdjęć. Tylko napisy teraz krzywe :D.

12 komentarzy:

  1. Kawy nie pijam wiec takich sentymentów nie mam ale szanuje :) sliczna jest i filiżanka i zawieszka:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatę tez miło z ładnej filiżanki - ta ma w sumie kształt herbaciany :)

      Usuń

  2. Podoba mi się kontrast!

    Również piękne filiżanki herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna filiżanka i rozumiem Cię, że Ci jest żal, że się potłukła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zawieszka. Szkoda mi filiżanki bo jest cudna. Też mam swoją ulubioną filiżankę i kubek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie Cie witam. Może kiedyś uda mi się znaleźć podobną?

      Usuń
  5. Śliczna filiżanka. Na nie chyba mówią cebulaki... choć głowy nie dam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wariant wzoru cebulowego - który zresztą ogromnie lubię i ubolewam, ze juz ńie moge używać dzbanka do kawy z tym wzorem, bo grozi mu odpadnięcie ucha.

      Usuń
  6. Zawieszka wyszła super a ta filiżanka jest cudowna. Też bardzo lubię takie stareńkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Muszę poszukać podobnej filiżanki...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.