środa, 27 marca 2019

Z mnóstwem energii

Zakładka wykonana metodą przeplatania czyli kocykową.Wykorzystałam cieniowane nici czerwone, nici granatowe (dwa odcienie), fioletowe (dwa odcienie) i czerwoną. I coś tam jeszcze :). No i z obu stron jest taka sama, nie ma strony prawej i lewej.


Na zdjęciu tego nie widać, ale zakładka wygląda na wielowarstwową, nitki układają się tak, że ma się złudzenie głębi. Nie spodziewałam się, że tak będzie ;), więc tym większa moja radość.

I w sumie nie wiem, co więcej o niej napisać. To też jest taki wzór, przy którym zaraz ma się ochotę zrobić coś podobnego od nowa ;). Ale teraz wyszywam prawdziwe krzyżyki :)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Podoba mi się ;) i już poszła w świat ;)

      Usuń
  2. Super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję serdecznie. Pilnowałam się aby nie dać się skusić na zieleń ;)

      Usuń
  3. Piękna zakładka. Wygląda jakby gdzieniegdzie przeświecały promienie słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może bycć słońce. Zza jakiejś plątaniny ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.