niedziela, 24 marca 2019

Francuska

Powrót po długim czasie do jednego z moich ulubionych motywów :).

Fortepian. Pianino. Klawiatura ;)

Ileś już ich było...  (jest etykieta klawiatura z boku, można sobie wszystkie obejrzeć).

Przypomniałam sobie, że jak zrobię taką zakładkę, to zawsze mam ochotę zrobić kolejną :D.

Klawiatura tym razem w wersji francuskiej. Dlaczego francuskiej - chyba to oczywiste. Bleu, blanc, rouge, niebieski, biały, czerwony - kolory francuskiej flagi, Tricolore, od czasów rewolucji...

Ciekawe, czy gdzieś na świecie jest pianino albo fortepian z niebieskimi klawiszami.... Niebieską gitarę (bardzo drogą) widziałam kiedyś  u znajomej... ale fortepian czy pianino?


Wyszywałam tę zakładkę jakiś czas temu, wyszywałam i wyszywałam, wreszcie skończyłam. Nawet zrobiłam zdjęcie, ale jakoś mi coś nie pasowało. Dopiero po dobrych kilku dniach zorientowałam się, że nie zaznaczyłam białych klawiszy! "pianino" wyglądało więc dość dziwnie i prowokowało pytanie "ale o co chodzi?". Jednak uważam, że spóźnione wykańczanie wyszło zakładce na dobre, bo pomysł na czerwone granice między białymi klawiszami przyszedł mi do głowy dopiero wtedy.

Ciekawe kiedy powstanie kolejna z serii :).

20 komentarzy:

  1. Łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym nie kończyła czego innego, to chyba zaraz bym ruszyła z kolejną po takim komentarzu :D.

      Usuń
  2. Fantastyczna klawiatura ;) A pianinko jest...znaczy było :) Ja miałam jak dzieckiem byłam takie pianineczko mini co nawet coś tam zagrać można było i miało niebieskie klawisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja klawiatura (bordowo-kremowa) jest dla mnie nieustannie źródłem radości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takiej klawiaturze to mogłabym spokojnie sobie pograć. Bez względu na wszelkie fałsze. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i ciekawa zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te Twoje zakładki. Wszystkie są bardzo ciekawe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za te słowa :). Pozdrawiam

      Usuń
  7. Wow ale fantastyczna,pomysłowa i oryginalna zakładeczka.Z tymi czerwonymi akcentami wyszło pięknie.
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Też mi się podoba z czerwienią :) Pozdrowienia ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.