piątek, 15 marca 2019

Niebiesko mi

Zawieszki zapewniły mi studium wpływu kolorów na wierność odwzorowania przy robieniu zdjęć. Żaliłam się przy poprzednio pokazanej zawieszce z zieloną ramką, że kolor na zdjęciu wyszedł nie taki jak naprawdę. I to chyba kwestia "odbierania/przyjmowania" kolorów przez aparat. Nie do końca dla mnie zrozumiała. Bowiem fotki niebieskiej zawieszki robiłam w tym samym czasie (aż sprawdziłam, dzieli je może 10 minut), a kolory wyszły takie jak trzeba. Czyżbym miała aparat nielubiący nietypowej zieleni? :D

Niebieska zawieszka jest szalenie optymistyczna,  radosna. Aż się sama uśmiecham.



Lubię te przeplatanki bardzo, bo człowiek nie jest do końca pewny jak to wyjdzie i na każdym etapie pracy są intrygujące :) Będzie ich jeszcze kilka, bo mam taką przeplatankową falę :)

8 komentarzy:

  1. Piękny kolor i ja również lubię twoje przeplatanki :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten kolor jest wyjątkowo piekny. Zawieszka już wisi przy pewnym telefonie i jestem z tego dumna :)

      Usuń
  2. Dołączam do uśmiechających się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. I ja się do niego uśmiecham. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.