poniedziałek, 31 maja 2021

Kolory - hm, ziemi?

 Co jakiś czas mam fazę na zupełnie "niemoje" kolory. I - co ciekawe - potem jestem z nich zadowolona.

Zakładka kojarząca mi się z kolorami ziemi - ale wcale nie są to same beże i szarości (ew. zgniła zieleń). To takie kolory natury budzącej się do życia po zimie. Tego okresu, gdy jeszcze mało czystej, soczystej zieleni, a przecież jest kolorowo i różnorodnie.


No i woda kapie z nieba, to niebieski też się pojawia :D.

Zachwycają mnie ostatnio sadzone u nad rozmaite krzewy, które kwitną w różnych kolorach zanim rozwiną się liście (albo kiedy listki są jeszcze nieduże). I nie są to ani forsycje, ani magnolie. Są pigwowce i rozmaite inności.

No i udało nam się rodzinnie posadzić nasze dwa kasztanowce. W ogrodzie... Oby się przyjęły i rosły...
I tym samym nasz wnuk posadził pierwsze drzewo zanim ukończył dwa lata :D.


A jako że przed nami Dzień Dziecka, gorąco zapraszam do opowiedzenia komuś o budowie dormitorium dla dziewczynek w Kenii. ...

https://wspieram.oaza.pl/campaigns/chce-zostac-w-domu/

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Och, sprawdziłam szybko i już poszła w świat. Ale może jakaś kolejna Ci się spodoba?
      Bo wiesz, one są po to, by szły do ludzi ;).

      Usuń
  2. Ta zakładka kojarzy mi się z przytulnym, ciepłym wnętrzem, kiedy na zewnątrz zimno. To chyba wynik chłodnej pogody. Kiedy będzie można chodzić w letnich sukienkach?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, już można!
      Ale rzeczywiście było zimno!

      Usuń
  3. Kasztany rosna jak chwasty na pewno sie przyjmą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka. Kojarzy mi się z tureckimi dywanami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takimi, na jakie nas (mnie przynajmniej) nie stać!

      Usuń
  5. A mi kojarzy się ona po prostu z radością życia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.