niedziela, 2 maja 2021

Z pajęczyną

 Czasem poszukiwanie jakichś nowych rozwiązań przynosi nieoczekiwane efekty. Oby zawsze dobre, bo przecież to może być różnie. Zwłaszcza w życiu, bo jednak w rękodziele zawsze można coś spruć i zrobić od nowa...

Kolejna niebieska zakładka z asymetrycznym wykończeniem brzegów i tytułową pajęczyną. Przy tych przeplatankach ważny często jest pomysł na rozbicie monotonii zygzaków. Czasem podnoszę zakładkę i patrzę pod światło jak układają się "wolne" dziurki w kanwie. I zaczynam - jak to się mówi potocznie - kombinować.

Z takiego kombinowania urodziła się pajęczyna kojarząca mi się z nitkami babiego lata. Ale też jakiś rozpięty na linach dach namiotu to mógłby być....  Albo wiszący most nad zatoką czy fiordem.


 Niebieskości oczywiście narzucają morsko-niebiańskie skojarzenia. A ja cieszę się, że deszcz przestał padać i zakładka nie kojarzy mi się jednak z morzem parasoli.:).

18 komentarzy:

  1. Pomysłowe rozwiązanie😊 ale Ty masz wyobraźnię...świetnie to wykombinowalas by zapełnić dziury w hafcie, efekt nieoczekiwany ale fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Lubię robić te moje zakładki ;).

      Usuń
  2. Cudna! Uwielbiam Twoje zakładki. Te kolory i to jak je układasz - zachwycają.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Fascynuje mnie jak kolory wpływają n siebie nawzajem.

      Usuń
  3. Mnie się kojarzy z falami morza lub oceanu. Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie niebieskie morze o w Grecji albo na Filipinach....

      Usuń
  4. A dla mnie to kafelki, jakimi w Portugalii zdobione są domy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwiedzaliśmy muzeum kafelków w Lizbonie - coś nieprawdopodobnego...

      Usuń
  5. Prezentuje się bardzo ładnie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i jeszcze w moim ulubionym kolorze - niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niebieski - zawsze mile widziany :).

      Usuń
    2. Nie zaprzeczam :) Mąż z kolei woli zielony :D

      Usuń
    3. Cóż, zielonych zrobiłam chyba zdecydowanie mniej...

      Usuń
  7. Mnie jedna ten mody jest najbliższy:) sliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.