środa, 26 maja 2021

Majowa odsłona zabawy Pascha 2021-2022

 Zaczynam od banerka. To jest zabawa zorganizowana przez Moon Primitive ;). Link wyjaśniający z boku albo tu [klik].

Generalnie chodzi o stworzenie co najmniej jednej pracy w miesiącu mającej być ilustracją, czy też komentarzem, do tematu zabawy. 

Zapowiadałam, że będzie cykl i robi się cykl. Zakładek.

Dziś druga z serii.

Kolory w moim odczuciu jak najbardziej wielkanocne. Ponieważ ostatnio dobrze mi się haftowało kwiatki, poszłam za ciosem i są kwiatki po raz drugi. Podobnie ale inaczej. W czerwcu kwiatków na zakładce z tej serii nie będzie :).

I teraz zaczyna się zabawa (inna). Otóż zaplanowałam, że kwiatki będą "obrysowane". Po czym o tym zapomniałam i zrobiłam zdjęcia. I odłożyłam zakładkę. 

Zrobiłam nawet zdjęcie "klimatyczne', wielkanocne...

 


I dopiero po paru dniach dotarło do mnie, że przecież ta zakładka nie jest skończona!

Wzięłam się więc szybko do pracy i skończyłam ją. Rezultat poniżej (I to jest, Małgosiu, zdjęcie do galerii). 


 Kwiatki uciekające poza zakładkę mają swój urok, ale warto dobre przemyśleć ich położenie. Tutaj w jednym miejscu było naprawdę ciężko zrobić wszystko tak, by było porządnie.

Aha - kwiatki na zakładce są w trzech odcieniach czerwieni, co nie do końca chyba widać na zdjęciach.

A na zdjęciu również  moje ulubione różyczki, które porosły też stołek-drabinkę (ale tylko odrobinkę).

I kolaż z obu wersji :)


6 komentarzy:

  1. Śliczna jest, bardzo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo jakoś zwątpiłam czy to ma sens.

      Usuń
  2. A ja już porwałam zdjęcie z barankiem do galerii :) ale robię poprawkę skoro sobie życzysz :), mnie podobają się obie wersje, wiem, że możliwości wykonania tych zakładek jest wiele szczególnie jeśli chodzi o Ciebie :). One są cudowne! zachwycają mnie za każdym razem. Powtórzę się ale ogromnie się cieszę,że bawisz się z nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, to już jak wolisz. Może być i kolaż z obu, zaraz wstawię! :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.