środa, 5 maja 2021

Słonie dwa w jednym

 Była słoniowa zakładka, jest słoniowa zawieszka.
Zrobiona była jakiś czas temu specjalnie na aukcję na afrykańskie potrzeby i spełniła swoją rolę.

Zawieszka jest haftowana zwykłymi krzyżykami, składa się z dwóch zszytych elementów, zatem słonie są dwa - po jednym z każdej strony. Ale może to jeden (płaski??) słoń?


Podoba mi się ten motyw, muszę chyba znowu jakiegoś słonia wyhaftować... :D

A tu mam jeszcze niespodziankę. Chcąc pokazać na aukcji jak wygląda taka moja zawieszka zrobiłam mini-filmik. Zatem mogę pokazać słonia w ruchu :D.

 


:). Pozdrowienia z krainy wiosny ;).
(I zapraszam do naszego afrykańskiego banerka. Budujcie z nami dom dla dziewczynek...)

10 komentarzy:

  1. Na filmiku widać wiecej, kolory są bardziej intensywne. Bardzo pracowite maleństwo 😊
    Myśl o tej poszewce...jestem ciekawa czy szyjesz sama, czy masz dojścia i mozesz kupić takie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmik trochę pod światło jednak, Trudno jest sfotografować te maleństwa.
      Oglądałam podusie z poszewkami w pobliskim... Kiku. Było coś pasującego mi do pokoju, ale muszę jeszcze pomyśleć. Bo jednak nie wybiorę poszewki na jaśka do spania ,tylko raczej taką leżąca na łóżku na stałe...
      Na szycie niestety nie mam teraz czasu, a mam tu różne drobne rzeczy do skrócenia czy obrębienia. Jak już wyjmę maszynę, to na parę dni pewnie... tylko kiedy...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, kolory były tak dobierane by to było tchnienie sawanny :).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Trututu - zawsze zastanawiam się "Co robi słoń" :D.

      Usuń
  4. Lubię słonie. Mam kilka słoników w domowej kolekcji. Z czasem pewnie pojawią się na blogu.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonie są sympatyczne - choć chyba chciałabym kiedyś móc zobaczyć je na żywo "naprawdę" a nie tylko w Zoo.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.